1 Laatst bewerkt door Fragrances (30-03-2012 10:59)

Onderwerp: Feedback: Nieuwe foodblog met recepten, reviews, tips en foto's!

Een heeeel goedemorgen,

Ik ben onlangs een foodblog begonnen met recepten, tips, foto's en reviews. En aangezien dit mijn eerste website is, zou ik graag feedback van jullie willen ontvangen. :)

http://www2.picturepush.com/photo/a/7762055/1024/FITK/logofitk.png

Klik hier voor de website

Ik hoor het graag!

Liefs,
Frag

2

Re: Feedback: Nieuwe foodblog met recepten, reviews, tips en foto's!

Ziet er goed uit hoor, lekkere recepten!
Mooie duidelijke verdeling van de topics, ik ben gek op roze dus de pagina spreekt mij aan. Je foto's bij de artikelen zelf zijn ook erg mooi.
Wat ik persoonlijk fijn vind, is dat je maar ergens in de tekst of op de foto hoeft te klikken en je gaat gelijk naar de pagina. Soms heb je een site waar dan piepklein 'klik hier' staat..... :nooo
Wat ik dan wel jammer vind is dat ik m'n email adres moet opgeven om een reactie te kunnen schrijven bij de roti plain maar misschien is dat heel normaal in blogland.
En heel persoonlijk natuurlijk, vind ik je logo wat minder passen bij de site. Het zakje en de kleur....ik zie er hele andere dingen in en niet iets wat met eten te maken heeft.....sorry.

Shower the people you love with love - James Taylor and me ;-)

3

Dank je wel voor je reactie, ik zie het nu pas!
Ja het emailadres opgeven is idd normaal in blogland, maar daar maken we geen gebruik van, tenzij iemand spamt of een winactie heeft gewonnen.

De logo daar twijfelde ik ook heel lang aan, maar ik ga 'm denk ik toch veranderen. Ik dacht dat ik het eerst verbeelde, maar nadat jij het ook hebt gezegd... :lol:

4

Inderdaad... foto's zijn erg mooi. Stijl van je website ook.
Zie direct al veel lekkers waar ik zin heb om het ook te maken.
Maar logo is het ook net niet.  Sluit ik me bij julie aan.

Andere opmerking:  als je zo door blijft bloggen: hoe houd je het nog overzichtelijk?  Ik zou het ook fijn vinden om via een menu naar een bepaalde blog gestuurd te worden.

5

jufjeA schreef:

Inderdaad... foto's zijn erg mooi. Stijl van je website ook.
Zie direct al veel lekkers waar ik zin heb om het ook te maken.
Maar logo is het ook net niet.  Sluit ik me bij julie aan.

Andere opmerking:  als je zo door blijft bloggen: hoe houd je het nog overzichtelijk?  Ik zou het ook fijn vinden om via een menu naar een bepaalde blog gestuurd te worden.

Bedankt voor je mening! Vind ik fijn om te horen, logo moet dus veranderd worden hihi.
Naast '' Home '' staat een knopje '' Blog '' als je daar op klikt dan zie je al mijn blogposts. Of je kunt in de zijbalk op een categorie klikken.