Onderwerp: mijn eerste cupcakes
vanwege gebrek aan een muffinblik zijn ze niet allemaal even mooi van vorm. wij hebben namelijk een machnetron/oven en die draait rond dus daar past geen vierkant muffinblik in iemand misschien een oplossing/tip?

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » mijn eerste cupcakes
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
vanwege gebrek aan een muffinblik zijn ze niet allemaal even mooi van vorm. wij hebben namelijk een machnetron/oven en die draait rond dus daar past geen vierkant muffinblik in iemand misschien een oplossing/tip?

zien er lekker uit!
ik had voor in mijn magnetron een silliconen vorm. Alle dingen per 2 los geknipt
Zo kon ik het schikken zodat het paste
oh dat is wel erg slim.. ik heb ook wel silliconen muffinvormpjes maar die worden ook niet netjes rond.
maar een silliconen bakvorm werkt dus wel net zo goed?
voor mij wel.....
voor mij wel.....
oke bedankt, ga ik zeker proberen! 
Ze zien er leuk uit hoor
Ik heb er één voor 6 stuks, dat past wel!
Bij de xenos heb je ook een ronde cupcakevorm van siliconen!
Bij de xenos heb je ook een ronde cupcakevorm van siliconen!
dat is echt ideaal! weet je toevallig ook voor hoeveel cupcakes dat is? 
heeft er iemand misschien een afbeelding van een ronde muffinvorm of een winkel of site waar ze verkocht worden kan het namelijk nergens vinden. 
Bij Action hebben ze ook de rechthoek van sillecone, vind ik fijner dan die van Xenos...
De papieren vormpjes (alle soorten) passen hier beter in.
Er kunnen 12 cc's in, ik dacht rond de € 6,00
In stukken knippen vind ik idd een goed idee Miriam
Cc's zien er lekker uit !! 
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » mijn eerste cupcakes