Onderwerp: Een "schitterend" bedankje voor de dierenarts
Vorige week mocht ik een dagje meekijken bij een vriendin die werkt als dierenartsassistente. Dat was erg interessant en indrukwekkend. Als bedankje zonet maar even een taartje gebracht. Gevuld met chocolademousse met daarop stukjes witte chocolade en bosvruchtenvlaaivulling.
Ik was helemaal in mijn element hoe strak het biscuit uit te vorm kwam. Maar na de de vul en afsmeersessie leek ie meer op de toren van Pisa met hier en daar een deukje. Ach, het was gelukkig geen taart voor een opdracht!
Ik heb me wel weer uit kunnen leven met boetseren. Eigenlijk had ik vanmorgen de diertjes nog echte oogjes willen geven. Maar ik was na het uitzetten van de wekker weer in slaap gevallen Oeps!
En daar moet ik geloof ik de rest van de dag van bijkomen. Toch handig zo'n vrije dag.
Ik heb de hele taart met zilverpoeder gedust. Nou dat zat dus echt overal. Misschien moet ik mij de volgende keer maar even inlezen, wat de handigste manier is. Ik geloof dat degene die taart gaan eten van binnen helemaal gaan schitteren ....hahahahah
Hier komen ze dan:

~ Neem je dromen mee de dag in ~
Kanp hoor die beestjes!
Hier zit ook altijd het hele huis onder de glitters hoor.

Ik heb ze bij Zoet en Zo gekocht. Maar je kan ze wel in verschillende winkels halen.