1

Onderwerp: botercreme met smaakje om af te smeren?

Hoi,

Ik ben niet zo dol op de gewone bc om een dijkje te spuiten en af te smeren, kan ik daar een smaak aan toevoegen bv cacao poeder of iets dergelijks. en dan graag zonder kans dat de marsepein of fondant smelt.

Wie heeft tips en ervaring ermee?

Groetjes Nathalie

2

Re: botercreme met smaakje om af te smeren?

ja dat kan prima
vooral poeder varianten van smaakstoffen kan (bijv cacao)
met vloeistoffen opletten dat er niet te veel van bij hoeft

btw, van die poeder, waar je pudding van kan maken van saroma, is ook lekker er doorheen :D (ook als vulling voor door je slagroom ofzo)

Kettingtaart ronde 6, Thema Zomer in felle kleuren!!

3

smaakjes van patidess of lorran oil zijn ook erg lekker erdoorheen!
maar een (of 2 :D ) flinke lepels chocoladepasta/jam zonder klontjes/speculoos/... kun je er ook gewoon doorheen gooien!

ik heb er vandaag een lepel duopenotti door heen gedaan.. lekkerrrrr

Groetjes Natasja!

5

ow die saroma das een goed idee, totaal nog niet aan gedacht, kan er bv ook citroensap door? voor bij de citroen kwarktaartpuddng van mona?

Groetjes Nathalie

6

Als je de botercrememix van de webshop gebruikt, kun je een bepaalde hoeveelheid water vervangen door een andere vloeistof, bijvoorbeeld citroensap.
Werkt trouwens ook met sinasappelsap, of limonade  :Y

groeten Annemieke
Cake It

7

Ik doe het net als cake it. Ik vervang 20 gram water door 20 gram vanille (zo'n flesje uit de supermarkt).

8

ik heb er gewoon gesmolten chocolade doorheen gedaan.

I'm not a complete idiot, some parts are missing!

9

Je kunt er nutella (of een andere chocopasta) doorheen mixen (hazelnotenpasta is echt heel lekker erdoorheen), of een theelepeltje vanille extract van dr. oetker. Of speculoospasta. Of witte chocoladepasta.

Head over heels in ♥ with cake ...
Bruidstaart Groningen

10

ik zou er geen citroensap door doen maar lemoncurd (AH), is erg lekker om er doorheen te doen.

11

Ik gebruik altijd de BC-mix van de webshop en voeg daar een smaakje van Saroma aan toe.

Ik smeer hier dan ook mee af; ik gebruik als bekleding altijd fondant en heb geen last van smelten.

Ben jij al wederom geboren ? Handelingen 2:38 ;)

12

vraagje: als je botercreme mix van de webshop gebruikt en er saroma aan toevoegt moet je dan ook melk erbij doen of niet?

13

ik doe er bijna altijd cacao poeder doorheen! echt mega lekker :)

14

nebbeling schreef:

vraagje: als je botercreme mix van de webshop gebruikt en er saroma aan toevoegt moet je dan ook melk erbij doen of niet?

Nee, gewoon water..

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!

15

Ik doe er weleens 2 eetlepels Bebogeen (caramel voor op je boterham) doorheen, heeeeeeerlijk caramel smaak!

Cake Is For Life, Not Just For Birthdays..

16

Vorige week heb ik er patidess friszure aardbei doorheen gedaan, ging prima en was lekker! Heb wel een eind minder water gebruikt als dat op de verpakking stond...

taartenvanirma.simpsite.nl
Alles kan, behalve omhoog vallen, dat is onmogelijk...