Onderwerp: kan je bij de xenos spuitzakken kopen?

hallo, ik wil heel graag spuitzakken kopen. Ik heb nu zo'n garneerspuit maar ik vind hem niet zo lekker werken en ik gebruik ook wel snoepzakken van de Jamin. Ik zou liever een 'echte' spuitzak willen. Kan je die bij de xenos kopen en voor hoeveel? ik ben ook al bij de sligro geweest maar ik dacht dat ie bij de xenos misschien goedkoper zou zijn.
groetjes van mij

een eigen taart is goud waard

2

Re: kan je bij de xenos spuitzakken kopen?

ik heb ze niet zien liggen, en ben euhm zaterdag nog geweest.
en heb alles doorgespit. dus ik denk dat ze er gewoon niet zijn. :(

ik heb wel zo'n decoreer set met van die flesjes maar dat werkt dus ook echt voor geen meter. (xenos)

ik wil de wilton wegwerp spuitzakken gaan kopen 12 stuks. neem aan dat ik hier geen reclame mag maken maar ik ga ze halen bij de boerenbond.

weet niet hoe duur ze bij de sligro waren?

groetjes en veel bakplezier, Lindsay

3

ik heb vandaag wel spuitzakken zien liggen..wel met spuitmondjes erbij..geen idee wat ze kosten

4

och jee... jaloers had ik die maar zien liggen best kans dat ze die in onze xenos gewoon niet hadden.

5

ik heb die van de xenos en vind hem zelf niet mega fijn. De vulling lekt er soms doorheen. Ik heb nu die van de Wilton en die zijn veel fijner.
En anders snoepzakken inderdaad.

6

nou das heel duidelijk wilton dus. ook die vind ik niet erg duur. :Y

7 Laatst bewerkt door fenny (18-04-2012 19:40)

Ik heb ook met een goedkope spuitzak geprobeerd maar hij lekt daarna met Wilton spuitzak die meerdere keer kan gebruiken. Het problem is opgelost en het is een kleine investering maar het werkt goed. :thumb:

8

Ik vind de wilton herbruikbare zakken erg fijn maar je moet er wel op letten dat je hem echt op de goede maat knipt want anders kan ie regelrecht in de prullenbak omdat alles er dan langs komt.

De wegwerpzakken van Wilton heb ik ook gehad en voor stevige icing zijn die wel fijn omdat ze niet vervormen bij hoge druk.
Maar voor andere dingen gebruik ik gewone punt snoepzakken die ik gekocht heb bij de sligro, geloof 100 voor een euro of 7 a 8 en die werken voor mij prima hoor.

It's just a piece of cake

ik heb die van xenos geprobeerd en die van de blokker.. beide scheurde na 2de x gebruiken..

ga nu een poging wagen met die van de ikea.. als dat nog niks is ga ik over op wilton

When we lose the right to be different, We lose the privilege to be free- Nelson Mandela
https://www.facebook.com/PennysHobby

10

pennyroyaltea schreef:

ik heb die van xenos geprobeerd en die van de blokker.. beide scheurde na 2de x gebruiken..

ga nu een poging wagen met die van de ikea.. als dat nog niks is ga ik over op wilton

Nee niet van ikea :nooo  ik heb van ikea geprobeerd.

11

Moet zeggen dat die wegwerp van Wilton van stevige kwaliteit is.
(had een setje met spuitmondjes en spuitzakken besteld)
Ik heb ook de featherlight herbruikbare spuitzakken, mooi soepel en stevig.
Koop adapters erbij, dan hoef je maar twee maten aan te houden om te knippen, standaard en large.
De spuitmondjes zonder adapter passen ook in een spuitzakje gevouwen van bakpapier..ff oefenen effe vloeken en dan gaat het best.

Ik bak en kook, gluten en tarwevrij

12

Snoepzakken, ik zweer er bij hihi.....

www.dezoeteverleiding.com Ik kan ook printen op ouwel en frosty! Kijk ook eens op mijn Facebookpagina www.facebook.com/dezoeteverleidingbreda

13

Tigrasas schreef:

Snoepzakken, ik zweer er bij hihi.....

Welke zijn zonder lasnaad?
Want daar knappen ze bij mij :/

Ik bak en kook, gluten en tarwevrij

14

ikea zakken zijn een ramp!!! komt er aan alle kanten uit, en hele vieze handen...
ik heb ook gewoon snoepzakken, lekker makkelijk en goedkoop

"Let’s face it, a nice creamy chocolate cake does a lot for a lot of people; it does for me." Audrey Hepburn

hmm.. das balen.. heb ze van mn zusje gekregen dus ga het wel proberen maar ik vermoed datik de zelfde problemen zal hebben dan.

When we lose the right to be different, We lose the privilege to be free- Nelson Mandela
https://www.facebook.com/PennysHobby

16

Die van de Ikea zijn inderdaad 2x niks...  :nooo

Ik gebruik sinds een tijdje professionele wegwerp spuitzakken en ik wil eigenlijk niks anders meer. Ze zijn wel duurder dan snoepzakken, maar ze werken ook vele malen fijner. Ze zijn groot (kan voor 48 cupcakes beslag in), heel stevig, de spuitmonden blijven strak op de plek zitten, lekt niks langs... helemaal top!

~ Never waste a good crisis... ~

ik gebruik de herbruikbare van de ah
vind hem ideaal en makkelijk te wassen

anders idd een snoepzak

gr