1

Onderwerp: hoe maak ik mijn neefje gelukkig?

Ik ga zaterdag met mijn neefje een taart maken voor zijn verjaardag en nu wil hij als vulling het volgende:

koekie ijs (bestaat uit: stukjes koekje, chocolade ijs
en chocolade stukjes, ken je mischien wel)smaak

Nu wil ik geen ijs als vulling, omdat de taart niet in de diepvries kan.
Maar wie heeft een idee over hoe ik hem toch een vulling kan geven die hier op lijkt?
Ik zat zelf te denken aan chocolademousse met stukjes chocolade en koek. Welke koek lijkt jullie het lekkerst?

met een taart in de hand, maak je overal vrienden

2

Re: hoe maak ik mijn neefje gelukkig?

Dat klinkt goed, ik zou de choco koekjes nemen van de aldi, weet niet hoe ze gewoon heten maar het zijn van die Amerikaanse choco koekjes, beetje bultig. Als je die erdoor brokkelt dan lijkt het al aardig denk ik.

Christine.

Ehm...chocoladeganache met stukjes koek (oreo's?) en stukjes chocolade....

Enjoy the little things in life.
Someday you'll realize they were the big things.

4

ik zou zoals keukentje zegt voor de 'chocolate chip cookies' gaan.  heb trouwens een heel lekker receptje hier voor om ze zelf te maken maar je kan ze ook in de aldi halen

5

Bedankt voor de tips,dit gaat zeker goed komen!

6

Ik heb chocolademousse gemaakt en hier idd de chocolate chip cookies van de Aldi doorheen gedaan. Hij was er helemaal kapot van!!! Bedankt voor de tip keukentje!!!

7

Mona heeft een Brownie toetje. Daarin zitten ook stukjes cake/koek en choco. Misschien kun je daar nog iets extra's doorheen doen. Kom je dicht in de buurt denk ik. Succes!

Gr. Dolfijn

Neem eens een kijkje op: www.stapeloptaart.nl. Ook voor eetbare prints op ouwel, frosty of icing.

8

Oeps, zag te laat dat je de taart al af hebt.....

Neem eens een kijkje op: www.stapeloptaart.nl. Ook voor eetbare prints op ouwel, frosty of icing.

9

Evengoed bedankt hoor Dolfijn!!! Goed idee voor de volgende keer!!