Re: Cacaoboter: mijn workshopvoorbeeld!
ow wauw! dat ziet er schitterend uit en wat een mooie diepte in de bloemen!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Cacaoboter: mijn workshopvoorbeeld!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
hoe schrijf ik mezelf in voor een workshop?
Dankjewel!
Kan ik je leren hoor 
hoe schrijf ik mezelf in voor een workshop?
Ik ga binnenkort samen met Noompie van Ik hou van taart een datum prikken voor een gastworkshop bij haar, en dan laten we dat hier natuurlijk weten! En wie weet volgen er nog meer 
Heel gaaf gedaan!

is je workshopvoorbeeld al af dan? 
Woow!! echt supermooi!
Heel mooi
Wat mooi zeg! Steven (van detrouwfilm.nl idd) mijn vriendje zei al dat je een hele gave nieuwe techniek hebt gevonden, maar ik ben ontzettend onder de indruk!!
Wist niet dat je op dit forum zat, maar kwam net ineens je prachtige Japanse taart tegen, en die herkende ik!
Wanneer doe je workshops en hoeveel kost het enzo? Ik ben eigenlijk wel benieuwd! Cacaoboter en ik kunnen namelijk heel dikke(!) vriendjes worden hihi.
Prachtig allebei! ik doe het jullie niet na hoor!
Heel mooi hoor! Kunstwerkjes 
Súper mooi 
Prachtig!
mooi!!
Wat mooi zeg! Steven (van detrouwfilm.nl idd) mijn vriendje zei al dat je een hele gave nieuwe techniek hebt gevonden, maar ik ben ontzettend onder de indruk!!
Wist niet dat je op dit forum zat, maar kwam net ineens je prachtige Japanse taart tegen, en die herkende ik!
Wanneer doe je workshops en hoeveel kost het enzo? Ik ben eigenlijk wel benieuwd! Cacaoboter en ik kunnen namelijk heel dikke(!) vriendjes worden hihi.
Wat grappig! Ik heb meteen even detrouwfilm.nl opgezocht, ik wist helemaal niet dat Steven dat nu deed! Die moet ik ook echt weer eens opzoeken 
Maar goed, ik ga nog een workshopvoorbeeld maken, en dan zorg ik ervoor dat ik wat meer informatie heb! Hopelijk heel snel, dus!
Van harte welkom hier hoor! Met kleintjes natuurlijk, want dan kunnen ze met onze dame van 20 maanden spelen (is heel enthousiast en vindt kinderen geweldig)
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Cacaoboter: mijn workshopvoorbeeld!