Onderwerp: Gitaar
Voor mijn broertje heb ik deze taart gemaakt. Gevuld met slagroom, verse aardbei en aardbeienjam.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » 3D taarten » Gitaar
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Voor mijn broertje heb ik deze taart gemaakt. Gevuld met slagroom, verse aardbei en aardbeienjam.
Jeetje moest gewoon twee keer kijken...dacht dat is een echte...knap!!
Jeetje die is SUPER!!!
Wouw.'gaaf, en dan die noutnerf....
Dankjulliewel!
Die is echt prachtig, kleur van het 'hout' is heel realitisch!
erg mooi complimenten.
Bedankt voor jullie complimenten, erg fijn!
Geweldig mooi!!
Wow die is gaaf!
Wow wat gaaf.. Hoe heb je die gemaakt? Ik wil ook zoiets gaan maken.. Maar welke vormen heb je hiervoor gebruikt?
Wow wat gaaf.. Hoe heb je die gemaakt? Ik wil ook zoiets gaan maken.. Maar welke vormen heb je hiervoor gebruikt?
Thnx!
Ik heb de "body" en "steel" apart van elkaar uitgesneden uit een vierkante taart van 30cm bij 30cm.
Ik heb de gitaar eerst op een a4tje getekend, weer de steel en body apart, uitgeknipt en als sjabloon gebruikt bij het snijden. Very simple!
Heel gaaf!! Toch een keer gaan proberen een 3D taart maken dit is echt te gek!
Hij is echt prachtig vooral dat hout effect heb je echt super gedaan!! Duurt nog even voor ik de mijne kan maken....augustus....pff.
3taart er staan twee how to's op deze site die maken gebruik van 2 ronde biscuits.
Check onder technieken en dan van het web door Ria daar staat echt zoveel op!!!!
Echt realistisch! Mooi zoals velen hierboven al zeggen, dat hout is net echt!
Hij is echt prachtig vooral dat hout effect heb je echt super gedaan!! Duurt nog even voor ik de mijne kan maken....augustus....pff.
3taart er staan twee how to's op deze site die maken gebruik van 2 ronde biscuits.
Check onder technieken en dan van het web door Ria daar staat echt zoveel op!!!!
Als je deze opzoekt dan kun je ook mallen aanvragen maar dan is het wel voor een flinke taart.
Inderdaad een hele mooie houtkleur.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » 3D taarten » Gitaar