Onderwerp: Een paar van mijn taarten vanaf het begin
Vond het toch wel leuk om hier een aantal van mijn taarten te plaatsen. Misschien heeft iemand nog feedback? (benieuwd of ik de foto's erop krijg) De foto's zijn niet van topkwaliteit. Zal vanaf nu proberen om mooiere foto's te maken. Ik weet eigenlijk ook niet of er een maximum is aan foto's die ik hier mag plaatsen. Dus als het mislukt dan zie ik het wel.
Dit was mijn eerste taart, voor een vriendin die met zwangerschapsverlof ging:
Dit was een taart voor de babyshower van mijn schoonzusje, geslacht was voor ons nog onbekend:
Verjaardagstaart voor een vriending:
Verjaardagstaart voor mijn kleine zusje:
Nichtje wilde ook een prinsessentaart voor haar verjaardag:
En voor neefje een carstaart (eerste puzzelplaatje):
Toen kwamen mijn eigen verjaardagstaarten (de eerste keer gestapeld, ben er niet echt tevreden over):

Een vriendin wilde graag een regenboogtaart. Ze had me uitgedaagd en dacht dat ik dit niet zou doen. Bij het aansnijden wachtte haar dus een verrassing:
Verjaardagstaart voor nichtje met als opdracht roze met zwart:
En een close up omdat ik erg trots ben op mijn eerste roos:
Een taart om wat te oefenen met puzzelen (was toch best ingewikkeld en niet helemaal mooi geworden)
Tot slot een Hello Kitty taart voor een nichtje. Deze vind ik zelf wel erg mooi geworden:

Zo uiteindelijk nog behoorlijk wat. Weet niet of er iemand helemaal tot het einde heeft gekeken, maar zo ja Bedankt voor het kijken!! En feedback zou leuk zijn.