26

Re: Een vuurvliegje..

Mooi!

27

Wat een ontzettend leuke taart, ik heb een paar van de foto's opgeslagen, ik vind hem zo gaaf

28

Prachtig!

29

Wauw, die taart is gaaf!!

30

Mooie vrolijke strakke taart!

Heel mooi en allemaal zo netjes afgewerkt! Er is geen rafeltje te zien, mooi werk!

Groetjes Rebecca
Together forever, never apart. Maybe in distance, but never in heart!

32

Prachtig qua kleuren en boetseersels ! Vooral de schildpad en Konijn zijn mijn favoriet. Dikke pluim !!!

http://www.mijnalbum.nl/Album=B4MIRYCI
If it's in your head, you can bake it.

33

Nogmaals bedankt dames.. Jullie reacties doen een mens goed  :Y

34

ow de favoriet van m,n dochtertje :-)
echt een hele mooie super strakke taart :thumb:

35

Hij is echt geweldig!

Die bovenste groene kleur vind ik altijd heel moeilijk om te maken. Hoe heb jij dat gedaan?

www.hiptaartjehip.nl  Unieke taarten voor bijzondere momenten

36

Leuke taart zeg :thumb:

37

Wat een leukerd. Die snoetjes: :lol:  :lol:

38

Mooie taart hoor, ziet er ook strak uit!

39

Riekele schreef:

Hij is echt geweldig!

Die bovenste groene kleur vind ik altijd heel moeilijk om te maken. Hoe heb jij dat gedaan?

Onder het mom van; beter laat dan nooit.. ;) Die groene kleur heb ik gemaakt met een deel mint green en electric green allebei van Americolor..

40

Hey die komt me bekend voor. heb net ook een taartje geplaatst met uki erop maar wist niet dat het een vuurvliegje was  :o
Ik vond hem best moeilijk om te maken vooral zn snoetje. Die van jou is mooi gelukt zeg,ook lekker veel details. En wat een strakke taarten zeg!

41

karine schreef:

Hey die komt me bekend voor. heb net ook een taartje geplaatst met uki erop maar wist niet dat het een vuurvliegje was  :o
Ik vond hem best moeilijk om te maken vooral zn snoetje. Die van jou is mooi gelukt zeg,ook lekker veel details. En wat een strakke taarten zeg!

Ik wist het eerst ook niet tot dat ik een topic hier op het forum zag waar dat in stond.. ;) De snoetjes van die beestjes zijn inderdaad lastig!

42

Waauuwww..
Allebei mijn zoontjes zijn grooot fan van Uki en z'n vriendjes en voor de 2e verjaardag van de oudste (afgelopen december) durfde ik het nog niet aan maar de jongste word in juni 1 en na het zien van deze foto's heb ik veel inspiratie! Misschien dat ik me er dan toch maar aan moet wagen..

Hij is echt super gaaf in ieder geval!

Cake Is For Life, Not Just For Birthdays..

43

Wat een mooie taart, zo schattig!!

Zo leuk deze nieuwe hobby!

44

Ik ken Uki niet maar ik vind de taart geweldig!  :thumb:

45

wat een mooie strakke taart

Groetjes van Sanni

46

Erg leuk!

Groetjes Annemarie
*Wat is taarten maken toch een heerlijke hobby!* (Bijna net zo leuk als wudden ;))

47

hele hele hele leuke taart!