1

Onderwerp: Witte chococupcakes

Voor mijn studie doe ik onderzoek op basisscholen, als bedankje voor de scholen die hebben meegedaan heb ik voor alle juffen 4 minicupcakes gemaakt. In de cupcakes heb ik stukjes gehakte witte chocolade gedaan en de toef is van botercrème met gesmolten witte chocolade erdoor. De vlindertjes zijn van zelfgemaakte marshmellow fondant (vind ik erg lekker, en makkelijk om te maken zeg! :)). Had gelukkig teveel gemaakt, dus heb zelf ook even kunnen proeven  :9 !

Hier het resultaat..:

http://1.bp.blogspot.com/-fsWsU_9DEk0/T4xx9klkUqI/AAAAAAAAAGU/1E75M6F5enE/s1600/paarse+witte+chocolade+cupcakes+witte+achtergrond.jpg

Het idee van de eierdozen als houdertje voor de cupcakes heb ik van iemand van het forum hier, weet niet meer wie  :o , maar bedankt nog, erg handig!

Re: Witte chococupcakes

Erg mooi en ze lijken me heerlijk  :9

3

ziet er leuk uit en inderdaad handig die eierdozen,zou nog een servetje of taartrandje op kunnen,gelijk weer ideetje erbij,de smaak lijkt me ook lekker met witte chocolade :thumb:

Dank jullie :) en goed idee Essyt van die servetjes/taartrandjes! Ik wilde eerst alle eierdozen ook lichtpaars verven, maar dat werd me toch teveel werk ;) en wist niet hoe ik ze dan nog leuk kon maken, maar dit is een strak plan, ga ik meteen doen!