1

Onderwerp: HELP! Monatoetje Strawberry Cheesecake nog te koop?

Help! Ik maak donderdag de bruidstaart voor mijn zus, maar zag net in de winkel dat de Strawberry Cheesecake pudding van Mona uit het assortiment is! En dat is natuurlijk net wat ze gekozen hebben...
Weet iemand of het nog ergens te koop is? Of een goed alternatief (wat niet veel tijd kost?)?
Alvast heeeeel erg bedankt!

2

Re: HELP! Monatoetje Strawberry Cheesecake nog te koop?

Het is er nog wel, maar niet overal helaas.
Ik kan het in ons mini-dorp wel bij de Attent kopen, maar de AH XL heeft het bijv. niet meer.

Het snelste alternatief is een andere smaak nemen (bijv. citroenkwarktaartpudding), al moet ik zeggen dat bavarois maken met de Funcakes mix voor bavarois ook prima gaat.

Ik heb vandaag een bruidstaart geleverd met lemon curd, frambozenjam en bc mix. Wel een hele andere smaak, maar het was een doorslaand succes.

~ Never waste a good crisis... ~

3

Bij onze supermarkten zie ik steeds een wisselend assortiment. Dus wat ze de ene week wel hebben, de andere week niet. Wat je zoekt is nog wel te koop, maar misschien moet je een weekje wachten of de supermarkt erom vragen. Je schijnt het ook te kunnen invriezen, kijk maar eens bij recepten en dan vullen en daar staat een lijst van in te vriezen vullingen.

Tieneke

4

Hier in Oss ook laatst 4 supermarkten afgestruind en niet gevonden. Kwam hem later in Heesch wel nog tegen bij de C1000, dus wellicht bij jullie ook?

Ik heb toen het alternatief geboden voor huisgemaakte aardbeienmousse (gemaakt met het recept van hier de frambozenmousse http://www.deleukstetaarten.nl/recept/4 … enmousse/) en die viel goed in de smaak. Heb toen om het opstijven te versnellen de porties verdeeld overmeerdere schaaltjes, dat ging prima en het recept kost niet veel tijd. Succes!!

5

JE kan het toch ook 'gewoon' bestellen bij de supermarkt! Doe ik ook vaak met bepaalde produkten.

6

Heb hem zojuist nog bij de Jumbo (bij mij in Almere) gehaald...

7

Heel erg bedankt voor jullie reacties! Bij de Jumbo hadden ze het hier helaas niet en voor bestellen was het waarschijnlijk ook te laat.
Maar... ik ben alle supermarkten langs gegaan en ik heb het uiteindelijk dan gevonden! Bij de Boni. Pfff... gelukkig maar. Nu nog duimen dat alles goed zal gaan met het vullen en bekleden...

8

mmmar schreef:

Heel erg bedankt voor jullie reacties! Bij de Jumbo hadden ze het hier helaas niet en voor bestellen was het waarschijnlijk ook te laat.
Maar... ik ben alle supermarkten langs gegaan en ik heb het uiteindelijk dan gevonden! Bij de Boni. Pfff... gelukkig maar. Nu nog duimen dat alles goed zal gaan met het vullen en bekleden...

Succes ermee!!!!
Ben benieuwd naar het resultaat.