1

Onderwerp: Ook nieuw!l

Hallo!

Ik ben "Bakkernoukje" 27 jaar oud en trotse mama van twee mooie meisjes. Een paar weken geleden heb ik voor het eerst een workshop cupcakes decoreren gevolgd. En afgelopen weekend heb ik zelf cupcakes gebakken versierd met fondant. Erg leuk om te doen! Ik hoop dat ik veel van jullie kan leren  :)  zodat ik ook van die mooie cupcakes en taartjes kan maken!

Groetjes,
"Bakkernoukje"

2

Re: Ook nieuw!l

Welkom!!
Hoop dat je hier kan vinden wat je leuk vindt. Zelf ben ik ook vrij nieuw op het forum en vind het hier erg leuk hier. Wil je het bij cupcakes houden of ga je ook los op de taarten?

Succes en veel plezier!

Groetjes Susan

Zo leuk deze nieuwe hobby!

Hoi Susan,

Dankjewel! Ik richt me voorlopig op cupcakes maar ik wil graag voor mijn jongste dochtertje een verjaardagstaartje gaan maken. Nog even dooroefenen dus..  :D

Groetjes,
Noukje

4

Leuk hoor om te doen taarten maken. Mijn omgeving heeft aardig door dat ik een nieuwe hobby heb en ik heb al aardig wat bestellingen liggen. Is begonnen omdat ik ook de taart voor mijn zoontje zelf wilde maken en die was super gelukt.

Lekker oefenen en denk eraan je kan ze invriezen dus mocht je teveel oefenen er is vast iemand anders jarig binnenkort en het is een leuk kado!

Succes groetjes Susan

Zo leuk deze nieuwe hobby!