Onderwerp: koninginnedagkoekjes deel 3
deze corset koekjes wilde ik al een poosje maken,ook maar in de koninginnedagsfeer gedaan

en nog leuke bloemenmandjes en cupcake en minitaartjes:

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » koninginnedagkoekjes deel 3
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
deze corset koekjes wilde ik al een poosje maken,ook maar in de koninginnedagsfeer gedaan

en nog leuke bloemenmandjes en cupcake en minitaartjes:

Ik heb net al een reactie op je hyves gezet maar ik zal hier ook nog even zetten hoe leuk ik ze vind. Ze zijn echt allemaal super. En de icing is ook zo strak. Ik vind icing ook wel heel leuk om mee te werken, maar ik krijg het nooit zo strak en bovendien heb ik niet zoveel geduld
Maar deze koekjes zien er echt leuk en lekker uit

Echt heel leuk!
Wauw, wat een priegelwerk!
Ik heb net al een reactie op je hyves gezet maar ik zal hier ook nog even zetten hoe leuk ik ze vind. Ze zijn echt allemaal super. En de icing is ook zo strak. Ik vind icing ook wel heel leuk om mee te werken, maar ik krijg het nooit zo strak en bovendien heb ik niet zoveel geduld
![]()
Maar deze koekjes zien er echt leuk en lekker uit
![]()
![]()
ik werk met icing en ik vul mijn koekjes op met color flow,weet niet of je dat kent maar dan worden de koekjes mooi glad,en je moet inderdaad veel geduld hebben 
Mooi hoor, heel netjes
Heel mooie koekjes vooral de corsetjes zijn superleuk
Prachtige koekjes, ik vind vooral de corsetjes gaaf!
Prachtige koekjes, ik vind vooral de corsetjes gaaf!
ja ben er zelf ook trots op,had alleen geen uitsteker van het corset dus heb zelf een plaatje gezocht via internet en uitgeprint en gelamineerd en uitgeknipt en klaar is mijn vormpje...
Leuk!!! Ga je ze verkopen? Je hebt er ondertussen heel wat geloof ik.
Lekker bezig!
Bedankt voor je uitleg om een uitsteker te maken. Zo kan je dus echt alles maken! Ga ik ook eens proberen.
Wow wat mooi! Wat knap dat je die details kan aanbrengen op zo'n klein oppervlak..!
Leuk!!! Ga je ze verkopen? Je hebt er ondertussen heel wat geloof ik.
Lekker bezig!Bedankt voor je uitleg om een uitsteker te maken. Zo kan je dus echt alles maken! Ga ik ook eens proberen.
ik ga ze inderdaad verkopen op koninginnedag,als je ze luchtdicht verpakt zijn kunnen ze paar weken mee,ben alweer met deel 4 bezig,en ook gelatine-art aan het uit proberen en heb ook nog een taart te maken voor mijn jarige dochter dit weekend,jammer dat ik ook nog moet werken
.
en als je op deze manier malletjes maakt kan je inderdaad bijna alles maken
mooi hoor!!!
wauw... wat zijn ze mooi zeg... vooral de korset... erg leuk bedacht
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » koninginnedagkoekjes deel 3