Onderwerp: Daar zit muziek in!
Taartje voor mijn twee jarige zusjes. Beiden zijn erg muzikaal en veel met zingen en muziek bezig dus het thema was vrij snel duidelijk

Op de onderste taart staat de melodie van 'Er is er één jarig...' 
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Daar zit muziek in!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Taartje voor mijn twee jarige zusjes. Beiden zijn erg muzikaal en veel met zingen en muziek bezig dus het thema was vrij snel duidelijk

Op de onderste taart staat de melodie van 'Er is er één jarig...' 
leuk!!
Leuk idee
Prachtige taart!!! Het ziet er perfect uit 
Prachtige taart!!! Het ziet er perfect uit
Hahahij was verre van perfect hoor. Heb een paar keer vóór en achter door elkaar gehaald waardoor hij op gegeven moment alleen nog maar zijkanten had. Aan elke kant zat wel iets wat niet helemaal klopte.
Lastig trouwens, zwarte en rode accenten op een witte taart. Alles moet echt in één keer goed zitten want als je iets wilt verplaatsen heb je meteen vlekken. Maar goed, ik wilde het wel een keer uitproberen en omdat ik voor deze taart de vrije hand had heb ik mijn kans gegrepen 
Heel mooi gedaan, prachtige taart 
Heel erg mooi! Ziet er onwijs strak uit ook!
Erg leuk 

Gaaf taartje zeg
Wel veel werk zeker om al die noten te maken! Petje af hoor!
Bedankt voor jullie reacties!
@Arianne: viel wel mee hoor, die muzieknootjes. Ik heb met de FI Perfect Pearl mold een parelrandje gemaakt en de pareltjes daarna losgesneden. Voila: allemaal kleine zwarte bolletjes. Bolletjes opgeplakt en met de sugargun de 'stokjes' gemaakt
Voorbereiding was het meeste werk, want tja, met zulke muzikale zusjes moet het natuurlijk wel klóppen. En inderdaad: het eerste dat ze deden was kijken of het wel echt te spelen was 
Bedankt voor de tip, die ga ik onhouden
Super leuk verzonnen om er echt een liedje van te maken 
Supermooi gedaan! En wat goed dat je er aan dacht om een echt liedje op de taart te zetten 
Erg creatief het liedje op de zijkant!
Handig zo'n zus.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Daar zit muziek in!