1

Onderwerp: ideen voor dolfijnen taart

ik moet een taart maken met dolfijnen erop(hou niet van boetseren), nou heb ik een paar dolfijnen uitstekers gekocht, maar weet niet zo hoe ik moet beginnen, heb ff geen inspiratie.normaal geen probleem,
iets van blauwe taart met grijze dolfijnen, maar ik wil iets aparts doen,
weet iemand iets leuks.

2

Re: ideen voor dolfijnen taart

laat de dolfijn door een ring springen...

3

een soort dolfinariumpje maar dan als taart  :)

4

Iets met water??
Dolfijn door hoepel?
Frans bauer die daarbij zingt?
(Sorry ben wat melig) :D

Maar water is wel een optie, je zou dit met piping gel kunnen doen, of misschien een eilandje waar dolfijnen omheen zwemmen, of een schip oid?

Ideetjes genoeg, helaas als ik iets moet weet ik niets, raar is dat.... :D

groetjes, Petra

5

uh..jaaa dat uvel ken ik..heb ik ook last van..kheb een opdracht voor een taart rose..veel lieve kleurtjes...kijk maar moon..jij weet wel wat moois...soms best lastig :Y

6

Peet schreef:

Iets met water??
Dolfijn door hoepel?
Frans bauer die daarbij zingt?
(Sorry ben wat melig) :D

Maar water is wel een optie, je zou dit met piping gel kunnen doen, of misschien een eilandje waar dolfijnen omheen zwemmen, of een schip oid?

Ideetjes genoeg, helaas als ik iets moet weet ik niets, raar is dat.... :D

groetjes, Petra

ja heb ik ook altijd als het ineens moet,haha, maar nu heb ik ideeen genoeg gekregen, super bedankt.

7

monique69 schreef:

uh..jaaa dat uvel ken ik..heb ik ook last van..kheb een opdracht voor een taart rose..veel lieve kleurtjes...kijk maar moon..jij weet wel wat moois...soms best lastig :Y

ja dat zeggen ze tegen mij ook altijd, ach je komt er altijd wel uit, maar ja soms heb je ff geen ideeen,haha, nu wel. die hoepel is ook een leuk idee, en ook die piping gel, moet ik nog eerst ff bestellen.

8

Je ken het ook zelf maken, zie recepten :D

groetjes, Petra