Onderwerp: Een bruidstaart met een "speciale" vulling
Na veel slapeloze nachten over deze opdracht was het eindelijk zover. Een bruidstaart van 5 lagen voor 120 personen, op een standaard en dan nog 60 cupcake ijsjes en 20 normale cupcakes.. Taart gevuld met slagroombotercreme, mandarijntjes en abrikozenjam. Was zo bang dat er iets mee zou gebeuren onderweg, moest toch 45 minuten rijden
Had deze opdracht via bakken voor anderen, hij had "een speciale" vulling, hij moest blauw of roze worden. Ik wist als enige (buiten de verloskundige) wat het geslacht van het babietje van het bruidspaar was!
Tijdens de proeverij heb ik gevraagd wat ze zelf dachten wat ze zouden krijgen. Toen werd mij wel duidelijk dat ze allebei overtuigd waren dat het een jongetje zou worden. Vorige week kreeg ik de echo en wat bleek: Ze krijgen een meisje!!
De slagroombotercreme heb ik dus roze gekleurd. Gisteravond werd ik nog gebeld door de bruidegom, het eerste wat hij zei was: "Het is een meisje!". Toen moest ik wel even lachen, heel de zaal was erg verbaasd omdat zij ook dachten dat het een jongen zou zijn! Gelukkig waren ze tevreden over de taart en hadden ze ervan genoten! Mooi om te horen toch?
Genoeg gekletst hier de foto's!
Voor de liefhebbers zonder bruidspaar
Met bruidspaartje
Bruidspaartje
Stiekem ook maar hier, de cupcake ijsjes voor de leerlingen van de bruid
Ook heb ik nog twee Bumba taarten gemaakt

Kan even geen Bumba meer zien 
Heel verhaal is het geworden! Ben benieuwd wat jullie ervan vinden! Heeft me toch wel wat zweetdruppeltjes gekost de bruidstaart! Nu heerlijk ontspannen!
xx Do