Onderwerp: Eerste taart is gelijk opdracht.
Hallo allemaal, zoals jullie lezen, mijn eerste bekleedde taart is in opdracht van mijn tante die 50 wordt. mijn hele familie gaat er van eten dus ik moet wel met iets goeds verschijnen.
ben me nu al ruim van te voren aan het voorbereiden, maar bij sommige dingen merk ik dat ik wel wat hulp kan gebruiken.
Ik woon thuis bij mijn ouders, en heb zelf geen cent te makken, dus ik kan niet makkelijk even een proef maken om te kijken of het smaakt.
het verzoek was een bananen chocolade taart. ik dacht aan het standaard biscuit deeg met twee vullagen. 1 met bonbonbloc vulling, en 1 met banaan vulling (deze twee heb ik uit de lijst hier geplukt)
heeft iemand een idee of deze twee samen kunnen?
verder vroeg ik me af hoe lang van te voren ik deze taart kan maken. en als ik een taart wil bekleden met fondant, kan dat ook van te voren? of pas op de dag zelf?
ik ben bang dat ik echt ontzettend in de knoei ga komen met mijn tijd ik lees dat de meeste vullingen met slagroom zijn, dus als ik die wil gebruiken moet mijn taart gekoeld worden. maar het is anderhalf uur reizen dus we vertrekken vroeg, onmogelijk dus om op dezelde dag nog aan de taart te werken, maar fondant in de koelkast smelt heb ik gehoord. hoe doet iedereen dit toch!?