Onderwerp: Ik was de taarten even beu,
maar nu vond ik het tijd om ze alsnog maar even te posten. Deze taarten heb ik kort achterelkaar gemaakt en toen was ik even blij dat ik niks meer hoefde te maken. Maar wat waren ze allemaal wel leuk om te doen. Hier komen ze:
Voor een vriendinnetje van mijn zoon

Geinspireerd op het idee van Wendy
Deze was voor mijn buurvrouw en omdat hij zo goed in de smaak was gevallen, toch nog maar 1 gemaakt om met de andere familie te vieren en dat werd deze.

Dit was een gigataart voor 75 personen die naar Parijs ging om een 60e verjaardag te vieren.
Deze was voor een John Deere fan die 35 werd en deze is bekleed met satin ice chocofondant
En deze taart vond ik zelf niet mooi, erg want deze was voor mijn moeder. Gelukkig vond ze hem zelf mooi, maar ik schaamde me wel een beetje aangezien ik hem zelf niet mooi vond.
En last but not least, voor iemand die hield van het spel sly 4. Ik had er zelf nog nooit van gehoord, maar daar heb je dan google voor!
Sorry voor de vele plaatjes en sommige foto's zijn niet geweldig aangezien ze met de gsm gemaakt zijn en niet bij daglicht. Maar ik vond het toch leuk om ze nog even te delen met jullie.
Bedankt voor het kijken

euhm dat schaartje heb ik wel heel simpel gemaakt hoor. Ik had toevallig zo'n klein schaartje om kaarten mee te maken en die heb ik gewoon op het fondant gelegd en zo uitgesneden.