1

Onderwerp: Een zwanger taartje en een wavy van de ikea.

Mijn man had beloofd om gebak mee te nemen naar een klant waarvan de dame zwanger is, dit is 'm geworden.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-TCB38E3H-D.jpg

En nog een taartje voor mijn zus die 14 jaar getrouwd is, van haar heb ik deze bakvorm gekregen en hem nog niet uitgeprobeerd dus nu een mooie gelegenheid daarvoor.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-M6VHZ7QZ-D.jpg

2

Re: Een zwanger taartje en een wavy van de ikea.

Die wavy bakvorm heeft ze bij de ikea gekocht?? Hoeveel was ie?
Leuke wavy, de zwangertaart is ook leuk alleen de bolling (die er wel zit neem ik aan) is op de foto niet zo goed te zien :p.

3

Keeekie schreef:

Die wavy bakvorm heeft ze bij de ikea gekocht?? Hoeveel was ie?
Leuke wavy, de zwangertaart is ook leuk alleen de bolling (die er wel zit neem ik aan) is op de foto niet zo goed te zien :p.

Dat is de Drömmar bakvorm, stervorm rood kost 6,99 euro, ik vond dat niet duur om het eens te proberen.

Ja die bolling zit er wel maar had geen foto waar die echt mooi opstaat.

4

heb laatst op de site van Ikea gekeken, maar kon hem daar niet vinden. Ook in de winkel niet. :nooo

5

hoe heb jij je hartje bovenop eigenlijk vastgezet, had dat laatst ook op een taart maar hij bleef steeds omvallen en heb er uiteindelijk een sateprikkertje ingedaan.

6

moniqueZ schreef:

heb laatst op de site van Ikea gekeken, maar kon hem daar niet vinden. Ook in de winkel niet. :nooo

Staat wel op de site, onder keukens en dan bij bijpassende produckten -> Koken -> bakvormen en toebehoren daar staat ie tussen.

7

yep, heb hem gevonden :Y

8

moniqueZ schreef:

hoe heb jij je hartje bovenop eigenlijk vastgezet, had dat laatst ook op een taart maar hij bleef steeds omvallen en heb er uiteindelijk een sateprikkertje ingedaan.

Zo heb ik het ook gedaan.

9

Gisteravond even naar de ikea gegaan, heb hem idd gezien.
T probleem is alleen dat ik niet echt mezelf vaak een wavy zie maken, want ik heb geen bestellingen, doe het gewoon voor de lol..

Maar hij was wel mooi, heb je het bescuit er makkelijk uit gekregen? Volgens mij moet je m aardig invetten namelijk..

10

Keeekie schreef:

Gisteravond even naar de ikea gegaan, heb hem idd gezien.
T probleem is alleen dat ik niet echt mezelf vaak een wavy zie maken, want ik heb geen bestellingen, doe het gewoon voor de lol..

Maar hij was wel mooi, heb je het bescuit er makkelijk uit gekregen? Volgens mij moet je m aardig invetten namelijk..

Ik heb hem ingevet met bak spray en geen probleem gehad met het eruit halen.

11

Leuke taartjes! Ik ben benieuwd of je de wavy in 1x bekleed hebt, of dat je boven- en zijkant apart hebt gedaan.

Gr.
Sandra

12

MamaSan schreef:

Leuke taartjes! Ik ben benieuwd of je de wavy in 1x bekleed hebt, of dat je boven- en zijkant apart hebt gedaan.

Gr.
Sandra

Heb hem in 1x bekleed en dat ging heel makkelijk, was eerst bang dat het fondant zou scheuren maar dat ging goed, het fondat niet te dun uitrollen.