Onderwerp: hoeveel beslag moet er in de vorm
kan iemand mij misschien vertellen hoeveel belag van funcake er in de rechthoekige vorm van de Lidl moet en hoeveel stukjes je eruit kunt halen?
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » hoeveel beslag moet er in de vorm
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
kan iemand mij misschien vertellen hoeveel belag van funcake er in de rechthoekige vorm van de Lidl moet en hoeveel stukjes je eruit kunt halen?
dan zal je de vorm eerst even op moeten meten denk ik. Niet iedereen hier zal die vorm namelijk hebben.
Als je hem hebt opgemeten, kan je vervolgens even hier http://www.deleukstetaarten.nl/tabellen kijken, dan zie je hoeveel beslag er in moet en hoeveel stukjes je er dan uit haalt (is ook heel makkelijk om mee om te rekenen als jou de afmetingen van jouw vorm er niet tussen staan)
bedankt voor de reactie, maar deze vorm staat hier inderdaad niet bij, dus vandaar dat ik het hier even vroeg, omdat ik weet dat een aantal mensen hem laatst hebben gekocht, ik dacht misschien hebben hun hem al gebruikt.
Meet op hoeveel halve liters water de inhoud van je bakvorm is
Per halve liter:
65 gram funcakes mix voor biscuit
1 ei (m)
6,5 ml water
oke bedankt voor het meedenken
Ik gebruik de vorm regelmatig... Maar ik gebruik dan weer geen mix.
Ik gebruik biscuit recept 1, en ik heb het recept voor een ronde vorm van 24cm gepakt maar dan 1,5x.
Ik gebruik (zo uit m'n hoofd) 8 eieren, 225gr suiker, 190gr bloem, 35gr maizena en 2 zakjes vanile suiker. Misschien heb je hier iets aan...
Ik snij er 20 - 24 stukkken uit. Afhankelijk van de grootte...
500 Biscuitmix
385 Ei (in gram)
50 Water (gram=ml)
dit is wat ik gebruik voor deze vorm.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » hoeveel beslag moet er in de vorm