Onderwerp: Cricut buurman en buurman cc's en logo cc's
Dit weekend heerlijk met mijn cricut gewerkt.
Het logo moesten er 20 zijn en buurman en buurman ook voor bij de buurmantaart uit de 3D rubriek.

Tips zijn welkom
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Cricut buurman en buurman cc's en logo cc's
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Dit weekend heerlijk met mijn cricut gewerkt.
Het logo moesten er 20 zijn en buurman en buurman ook voor bij de buurmantaart uit de 3D rubriek.

Tips zijn welkom
Vind ze erg leuk en knap gemaakt
groetjes, Petra
Vind ze erg leuk en knap gemaakt
![]()
groetjes, Petra
Het knappe gedeelte is van de cricut 
Leuk!!! Twijfel ook over een cricut... ben bang dat ik hem niet vaak genoeg gebruiken zal.. en de prijs he..
Maar super cc!
Leuk!!! Twijfel ook over een cricut... ben bang dat ik hem niet vaak genoeg gebruiken zal.. en de prijs he..
Maar super cc!
Bij mij viel het wel mee.
Heb de cricut incl. verzenden vanuit de V.S. voor minder dan 100 euro.
Had er eerst niet eens over nagedacht vanwege de prijzen hier in nederland.
Toen kwam ik in de V.S. op een site terecht en daar hebben ze vaak aanbiedingen waardoor ik hem redelijk goedkoop heb kunnen inslaan.
pollewoppeke schreef:Leuk!!! Twijfel ook over een cricut... ben bang dat ik hem niet vaak genoeg gebruiken zal.. en de prijs he..
Maar super cc!Bij mij viel het wel mee.
Heb de cricut incl. verzenden vanuit de V.S. voor minder dan 100 euro.
Had er eerst niet eens over nagedacht vanwege de prijzen hier in nederland.
Toen kwam ik in de V.S. op een site terecht en daar hebben ze vaak aanbiedingen waardoor ik hem redelijk goedkoop heb kunnen inslaan.
Welke site is dat, als ik vragen mag?
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Cricut buurman en buurman cc's en logo cc's