1

Onderwerp: macaron de paris bakker

Even mezelf voorstellen... ik ben dus willem.
Voel me wel zowat de enige man hier..hahahaha

maar heb enorm veel respect wat ze hier met taarten kunnen..dat kan ik dus lang zo goed niet. sterker nog.... ik ben een ramp op dat gebied.
Maar voor een lekkere macaron..moet je bij mij of mijn collega's zijn.

Ik deel graag (een deel) mijn kennis om iemand zelf met gemak macarons te laten maken thuis.

2 Laatst bewerkt door soesa (02-05-2011 13:05)

Re: macaron de paris bakker

Welkom Willem

Er zijn wel wat andere mannen maar wel weinig!! Ik hoop dat je hier kunt genieten van de site en ideeen op kan doen. Wat super dat jij goed de macarons kan maken, aantal keer geprobeerd maar het was een ramp dus kom maar op met de gedeeltelijke tips!! Weet niet waar je woont maar als het in het oosten is dan ken ik wel een paar mensen die heel erg graag macarons willen leren bakken, dan stel ik mijn keuken geheel af aan jouw :Y

Kitchen Corner, Nieuwstraat 15, Deventer. di-wo,vr 10:00-17.30 uur, donderdag van 10:00-20:00 uur en zaterdag 10:00-17:00 uur.
Voor cursus PME en diverse workshops kijk op de site www.kitchencorner.nl

soesa schreef:

Welkom Willem

Er zijn wel wat andere mannen maar wel weinig!! Ik hoop dat je hier kunt genieten van de site en ideeen op kan doen. Wat super dat jij goed de macarons kan maken, aantal keer geprobeerd maar het was een ramp dus kom maar op met de gedeeltelijke tips!! Weet niet waar je woont maar als het in het oosten is dan ken ik wel een paar mensen die heel erg graag macarons willen leren bakken, dan stel ik mijn keuken geheel af aan jouw :Y

veeels te ver weg...hahahaha
en ook veels te druk hoor. vandaag ff op het gemak, maar de rest van de week is het volle bak macarons maken.

maar heb net een recept erop geknald...met mijn eigen uitleg erbij..dan gaat het je zeker en vast lukken..probeer maar eens.
bij vullingen en nog wat...of zoiets...grijnssss

4

Welkom op het forum!

Ik heb nog nooit een macaron op, maar ik ga zo het recept eens bekijken.

Heel veel bakplezier!

Liefs, Zanoni

5

Welkom, gewoonwillem. Hoe meer mannen hier, hoe leuker.

Je recept ga ik snel bekijken en wie weet tover ik binnenkort ook prima macarons uit mijn oven!

You have one life, live it!!!

Guus'56 schreef:

Welkom, gewoonwillem. Hoe meer mannen hier, hoe leuker.

Je recept ga ik snel bekijken en wie weet tover ik binnenkort ook prima macarons uit mijn oven!

ja leuk..moet je zeker doen!

7

Welkom!

Groetjes Miriam
Zij die gaan taarten groeten u!

8

Welkom Willem!
Respect hoor, ik heb me nog niet aan de macaron gewaagd.
Maar ik ben ook wel erg verwend door hele, hele super lekkere die mijn zoon regelmatig meebracht.....dat lukt me nooit om die te evenaren.

Shower the people you love with love - James Taylor and me ;-)

Sandra-lala schreef:

Welkom Willem!
Respect hoor, ik heb me nog niet aan de macaron gewaagd.
Maar ik ben ook wel erg verwend door hele, hele super lekkere die mijn zoon regelmatig meebracht.....dat lukt me nooit om die te evenaren.

tuurlijk wel....

10

waar vind ik het recept vd macarons ?

11

Dat is niet zo moeilijk te vinden....

Even doorscrollen naar bericht nummer 20:
http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … ?id=130021

12

Ik welkom je ook (ik ben ook nieuwe)...

Jouw title is "Macaron de Paris Bakker". Ben jij echt in Paris, France ?? Waar in Paris ?

Het is mijn stad ontsprongelijk.

Macaron is een groot succees daar om te verkopen. Iederen is geek van!! :Y  :P

Groetjes

Nadia in NL

Ik ben Française.. sorry voor de fouten. ;-)