51

Re: mega kitty-huis voor 200 pers

De taart ging net door de deur dankzij 2 sterke mannen die nog eigenlijk aan de thee zaten bij het gateauke 

.....................................................................................
Classic Dresses|Party Dresses|New Style Flower Girl Dresses|Wedding Dresses with sleeves

52 Laatst bewerkt door von1948 (15-04-2012 22:15)

dames ik vond het ook te gek.
het volgende  project wordt de open sportauto met stoeltjes stuur en stripes en alles wat er bij hoort.
Hij wordt dik 1 meter lang en de breedte moeten we natuurlijk aanpassen aan de deuropening. Die maat weten we nu.
Ja Do, de auto ga ik beter berekenen. Dat wordt een diner op Neercanne of bij Beluga. (HIHIHIHIHI)

Ik heb nog een mail gekregen van de klant en die vond het jammer dat we de datum er niet op hadden gezet en de naam niet voorop rechtop stond maar in het midden plat. Ze vonden hem wel zalig en mooi. Gelukkig dan maar ze hebben er toch van gegeten.
Meistskes vaan mestreech chapeau dat höbbe veer mèr uns good inein gefisternult. De compleminte van de bazin vaan 't Gâteauke, Barbara, die us good in de gate heel vanaof heur burooke.

Yvonne (Von1948)

53

super taart zeg.

moet deze week een 70 bij 70 taart bakken.
denker  aan van 4 35 cm taarten 1 grote te maken.
Nog tips over hoe te handelen en waar op te letten?
Hoe krijg ik een mooie strakke lap fondant van 90 bij 90?
graag wat tips van de 4 superdames.

"een dag niet gelachen is een dag niet geleefd"
          http://www.mijntaart.nu

54

ja ik zou ook 4 x 35 doen en zorgen dat ze mooi gelijk gebakken en gevuld zijn anders rechtsnijden.

tja die lap is wel ERG groot, wij hadden Do met de spierballen met uitrollen omdat de fondant van het gateauke wat stugger is.

Onze lap fondant was ook niet precies de maat van de taart maar hebben opgelost door het te bedekken met struiken

ik weet niet of jij dit ook kan doen met de versiering....

we hadden de lap uitgerold en de taart ernaast staan (voor de maat)
toen hebben twee dames de lap opgetild en Do duwde de taart eronder (volgens mij)

anders uitrollen op een groot board oid en er dan op leggen?

succes met je mega project!

55

von1948 schreef:

dames ik vond het ook te gek.
het volgende  project wordt de open sportauto met stoeltjes stuur en stripes en alles wat er bij hoort.
Hij wordt dik 1 meter lang en de breedte moeten we natuurlijk aanpassen aan de deuropening. Die maat weten we nu.
Ja Do, de auto ga ik beter berekenen. Dat wordt een diner op Neercanne of bij Beluga. (HIHIHIHIHI)

Ik heb nog een mail gekregen van de klant en die vond het jammer dat we de datum er niet op hadden gezet en de naam niet voorop rechtop stond maar in het midden plat. Ze vonden hem wel zalig en mooi. Gelukkig dan maar ze hebben er toch van gegeten.
Meistskes vaan mestreech chapeau dat höbbe veer mèr uns good inein gefisternult. De compleminte van de bazin vaan 't Gâteauke, Barbara, die us good in de gate heel vanaof heur burooke.

Yvonne (Von1948)

aha toch nog een reactie van de klant
ze hebben hem toch gegeten gelukkig :Y
tja die naam en datum die hadden we eigenlijk die week ervoor moeten maken.....jammer :s

wanneer is die auto Yvonne?

56

von1948 schreef:

.

Yvonne (Von1948)

:D  :D  :D

Ik bak en kook, gluten en tarwevrij