1

Onderwerp: monchou

Ik kan het niet zo gauw vinden.
Ik wil graag monchou vulling, waar kan ik dat mee combineren?

Ik heb in huis: chocolade pasta, wit en bruin, aardbeienjam, banketbakkersroom, zwitsersroom, slagroom mascrapone,  Kan ik hier iets mee?

2

Re: monchou

Een monchou vulling combineer ik altijd met kersenvlaaivulling van hak.

Ik maak dan een chocolade biscuit en doe dan 1 laag monchouvulling en 1 laag kersenvlaaivulling.

Is wel machtig maar errug lekker.

3

ik zou de monchou dan combineren met aardbei-jam, lijkt me heerlijk !

Groetjes, Conny

Smeer je met monchou je biscuit niet kapot? Het wordt toch niet heel zacht?
Ik vind n monchou taart (met kruimelbodem etc) met kersenvlaaivulling wel heel lekker dus daar zou ik dan ook voor gaan  :D
Mocht je niet van kersen houden zou ik sowieso n fruitachtige vulling kiezen. Zou het met dadels ook lekker zijn?  :/  Dadels gevuld met monchou zijn ook heerlijk!...zucht ik krijg hongerrrr  :rolleyes:

5

pure monchou als vulling lijkt mij niet lekker, maar wel als je het mengt met slagroom  :Y

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!

Ik heb mochou gemixt met slagroomen suiker, mmmmm .
Deze met 2 lagen in de taart gedaan en de middelste laag een laagje aardbeien jam gedaan. Zo lekker....

7

Ohhhh wat lijkt dat me lekker monchou met kersenvulling  :9

Mag ik vragen hoe je de monchou met slagroom moet maken, ik denk vrij simpel maar toch voor de zekerheid wil ik het even weten !!!

Ik heb hem gemaakt uit de recepten, hier op het forum.

mmmm wat we nog over hadden hebben we op een eierkoek gedaan, ook erug lekker :P

9

heb het ook gemaakt en idd recept gevolgt dat ik hier gevonden had.....
heel erg makkelijk en super lekker met de kersenvlaaivulling van hak.
Ga ik vaker erin doen.....

Een fb-pagina om alles te showen/
www.facebook.com/LuckeyBakery