Onderwerp: Lekkere vulling voor macarons, plaats ze hier!!
aanrader chocolade macarons gevuld met Botercreme met stukjes oreo koekkiessss.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Lekkere vulling voor macarons, plaats ze hier!!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
aanrader chocolade macarons gevuld met Botercreme met stukjes oreo koekkiessss.
Mjammieeeee!!!
Of mascarpone-frambozenvulling........ die ben ik nu aan het maken: Mijn Gód wat hémels lekker.......
Ik ga dit weekend eens aan de slag om verschillende macarons en bijhorende vullingen te maken, als het goed is post ik ze dan hier
Heb al vele ideetjes, nu nog er mijn werk van maken
Aardbeien macarons met witte chocolade ganache gevuld.....
mmmmmmmmmmmmm.... waren hier een groot succes !
Of mascarpone-frambozenvulling........ die ben ik nu aan het maken: Mijn Gód wat hémels lekker.......
Graag het recept plaatsen(L) lijkt goddelijk!
Beetje normaal maar chocolade macarons met cappucinocreme ook erg lekker.
Ik ga dit weekend eens aan de slag om verschillende macarons en bijhorende vullingen te maken, als het goed is post ik ze dan hier
Heb al vele ideetjes, nu nog er mijn werk van maken
Ben benieuwd, een klein vraagje als je dus verschillende macarons maakt maak je ze dan in kleine hoeveelheden? Zoals op je how to, of doe je gelijk alles en kleur je ze in verschillende groepen?
Ben benieuwd.
En plaaatsen 't recept he!!
Beetje normaal maar chocolade macarons met cappucinocreme ook erg lekker.
En hoe maak je cappucinocreme?
Dit weekend al een nieuwe smaak gemaakt:
Kokos macarons met een witte chocolade/kokos vulling
@Frutsel, soms werk ik met kleine beslagen, soms deel ik inderdaad het beslag in meerdere kommetjes en kleur ze dan apart.
Ga vanmiddag eens sinaasappel macarons maken met een sinaasappelcrème als het goed is post ik het hier dan ook
Vele groetjes Xxx
Meentje ben benieuwd naar 't recept of is het geheim?
Meentje mijn lievelings ingredienten KOKOS en WITTE CHOCOLADE pls laat ons het recept weten !!!
Ik schop deze nog een keer omhoog
Ik wil van de week voor het eerst aan de slag,ben benieuwd...
Helemaal mee eens, goddelijk, vond iedereen hier ook!!
Recept pls
Ohhh ik kom even volgen Ik HOU van macarons Ik hou niet van gebak maar déze lust ik wel!
Ik wil zooooo graag zo'n grote macarons-toren maken zoals ze dat ook hebben gedaan bij Masterchef Heb nu 2x macarons gebakken, moet er nog wat meer handigheid in krijgen maar die toren die gaat er komen!!
Deze dus! http://tvnz.co.nz/masterchef-australia/ … er-3896948
en maar zoeken naar het recept van die kokosmacarons...
Ik heb net speculoosvulling gemaakt, en die is yummie!
http://nl.elle.be/Blog/Start-to-cook-ma … -speculoos
annick67 schreef:Of mascarpone-frambozenvulling........ die ben ik nu aan het maken: Mijn Gód wat hémels lekker.......
Graag het recept plaatsen(L) lijkt goddelijk!
ja die wil ik ook graag!
ik maak nu gewoon botercrème van de mix en doe daar verse frambozen doorheen. Werkt dat met mascarpone hetzelfde?
bc mix, aangemaakt met aardbeien tova saus ipv water....hmmmmm!
ga ze allemaal proberen
Witte chocolade cocos ganache
115 gr witte chocolade
60 ml slagroom
2 theelepels pina colada
1/4 theelepel cocosextract (LorAnn emulsie, zie webshop deze site)
- breng slagroom tot kookpunt en giet over de chocolade
- roer tot deze is opgelost en meng pina colada en cocosextract erdoor
- laat volledig afkoelen (min. 2 uur koelkast)
- mix het mengsel tot het luchtig is.
Misschien stomme vraag hoor, maar hoe voeg je een smaakje toe aan macron beslag? Laat je dan wat anders weg/ minder?
Ik voeg eigenlijk nooit een smaak toe. De smaak kan wel variëren doordat je bijv andere noten dan amandelen gebruikt zoals hazelnoten. Als je cacao toevoegt an het beslag voor chocolade Macarons, dan vandaag natuurlijk ook de smaak iets. Je kunt dan het best het originele recept zoals voorgeschreven aanhouden. Ik zelf hou me aan het recept zoals geleerd op de patisserie cursus by Robert van Beckhoven en die volgt volgens mij de methode van Pierre Herme. Zijn boek is een echte aanrader voor macaronfanaten. De smaak bij my komt toch vooral van de variatie in vullingen.
Nou, eerste keer macarons geprobeerd....
Alles volgens bovenstaand recept gedaan, maar was niet echt een succes helaas
Ze hebben geen voetjes
Ze willen niet van het bakpapier af
Wie o wie wil mij helpen en tips geven? Vind het erg jammer...
Alvast bedankt!!!
Niemand?
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Lekkere vulling voor macarons, plaats ze hier!!