Onderwerp: Druk geweest de afgelopen 3 weekenden (= best veel foto's ;) )
De afgelopen 3 weken heb ik elke weekend doorgebracht in mijn taartkamer. En dan heb ik niet eens mijn eigen (paas)verjaardagstaart gemaakt (i.v.m. werk en 2 andere opdrachten dat weekend), desalniettemin toch veel plezier gehad om alle creaties te maken. En mijn man met fotograferen 
Als eerste 25 cupcakes voor een oud collega met het logo van de organisatie waar zij nu voor werkt (Let Us Train You).

Een dag later voor een catering 50 mini cupcakes.
Dit jaar dus geen taart voor mijn eigen verjaardag gemaakt (dit ivm werk en 2 andere taarten die ik moest maken), maar besloot 2e paasdag 's avonds toch nog even te bakken voor mijn collega's. Ik wilde even wat smaken uitproberen (12 double chocolate cupcakes & 12 appel-kaneelcupcakes). De toeven van de chocolate zijn niet zo mooi, maar dat kwam omdat ik de ganache niet goed kreeg. Desondanks waren de smaken zeker voor herhaling vatbaar

Het weekend daarop 100 mini cupcakes voor een catering.

En als laatste dat weekend ook nog 30 cupcakes voor een verjaardag. Het moest een combi worden van paars & zachtroze, met naam/leeftijd/bloemetjes/hartjes/strikjes gevuld met chocolade en aardbei. Ik vind zelf de missie goed geslaagd

De 2 taarten staan in de taartenparade;
http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … 2127068255