Re: cupcakes met verschillende smaken toppings en kleurtjes ....
ze zien er prachtig uit....zeker de versiering! Goed over nagedacht.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » cupcakes met verschillende smaken toppings en kleurtjes ....
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Wow wat een strakke toeven en wat mooi versierd! En ik was net trots op de toeven die ik vanmiddag voor 't eerst gespoten heb!
Met welk spuitmondje heb je deze gespoten? En zijn ze nu echt heel stevig qua structuur of lijkt dat zo?
Heeeeeeeeerlijk zien ze eruit!!! Met welke spuitmond heb je de toeven gemaak? Ziet er prachtig uit!
hé gat ,ook al weer niet lekker
ja moet toch flink zijn
groetjes Carla
mmmm... zien er echt heel lekker uit!! Heb toevallig ook 1 met witte chocotopping gedaan, had hoeveelheid 3 ganache 1 deel room, jij?
Wow wat een strakke toeven en wat mooi versierd! En ik was net trots op de toeven die ik vanmiddag voor 't eerst gespoten heb!
![]()
Met welk spuitmondje heb je deze gespoten? En zijn ze nu echt heel stevig qua structuur of lijkt dat zo?
Ik heb ze gespoten met de grote stermond hihihihi van de spuitzak van de blokker .....
thx voor het compliment...
mmmm... zien er echt heel lekker uit!! Heb toevallig ook 1 met witte chocotopping gedaan, had hoeveelheid 3 ganache 1 deel room, jij?
dank je wel ....ik heb alles 1:1 gedaan.....zowel de witte als de bruine chocolade ....
alle andere dames ook bedankt voor jullie complimentjes 
cakejes schreef:mmmm... zien er echt heel lekker uit!! Heb toevallig ook 1 met witte chocotopping gedaan, had hoeveelheid 3 ganache 1 deel room, jij?
dank je wel ....ik heb alles 1:1 gedaan.....zowel de witte als de bruine chocolade ....
Ah ok ga ik volgende keer ook doen want het was iets te stevig vond ik al 
wow,echt lekker zien deze eruit,zou ik jou recept van de toeven mogen???????????Moet er voor zondag een paar maken,die van mij vallen in het niets als ik deze zie. 
Niet alleen klinken deze toeven erg lekker (kwijl) maar ze zien er ook goed uit.
Compliment voor de afwerking en presentatie
Waar heb je de versiering (staafjes choco?) gekocht die je op de cuppies gebruikt hebt?
Zien er overheerlijk uit! 
Heb je de aardbei ook met pattidres gedaan? 
Njum! Ziet er zoooo lekker uit! 
Vooral de witte vind ik mooi door die aparte chocoladekrullen. Wil je verklappen waar je die vandaan hebt?
Ziet er heerlijk uit! en mooi
Mooi! Welke spuitmond heb je gebruikt voor de toeven?
Niet alleen klinken deze toeven erg lekker (kwijl) maar ze zien er ook goed uit.
Compliment voor de afwerking en presentatie![]()
Waar heb je de versiering (staafjes choco?) gekocht die je op de cuppies gebruikt hebt?
dank je wel
chocosticks wat kleiner gesneden en andere versieringen haal ik uit duitsland ....
Mooi! Welke spuitmond heb je gebruikt voor de toeven?
thx ... heb gewoon die van de blokker gebruikt
het grootste spuitmondje ....
Ziet er heerlijk uit! en mooi
thx 
Vooral de witte vind ik mooi door die aparte chocoladekrullen. Wil je verklappen waar je die vandaan hebt?
Duitsland ....
Heb je de aardbei ook met pattidres gedaan?
yess 
zoveel vragen hihi....
hier nog eentje : hoe maak je je boter creme (die van mij wil maar niet lukken)
by the way,ik mail je nog terug,heb nog geen tijd gehad
groetjes
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » cupcakes met verschillende smaken toppings en kleurtjes ....