1

Onderwerp: iemand een goed idee voor een roze dierentaart? O-)

ik mag een 2laags stapel maken (rond 16 en 22), bekleding knalroze, gedecoreerd met boerderijdieren en ook dat ene konijn en die ene clown.....

Zat te denken aan groene rand onder (gras) met daar dieren op en dan op bovenlaag een luchtballon met konijn en clown, maar ja, kan de lucht knalroze zijn?? Kunnen er witte wolken in een knalroze lucht??
(Het is voor een meisje dat 2 wordt, dus niet stoned is ofzo  :+ )

Ben al 2 weken aan het denken, maar krijg niks fatsoenlijks op m'n netvlies  :s ....jullie wel?  O-)  O-)

oh ja, ik kan echt niet boetseren :nooo

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

2

Re: iemand een goed idee voor een roze dierentaart? O-)

tssss, heb ik al zovaak zolang gezocht, kon steeds niks vinden :nooo  zoek ik nu weer, zie ik in enen een roze taart met losse dieren erop en dat ziet er toch heel leuk uit (weliswaar zijn die geboetseerd, maar toch O-) ). Wie weet komt het toch nog goed :)

sorry voor deze forumvervuiling :o  :grr:  :grr:  :s

3

Gut.. waarom "sorry". Als je een vraag hebt dan stel je die. Daar is een forum toch voor of heb ik wat gemist de afgelopen maanden??? ;-S

Met zoete groet! Akire

4

Is het misschien een idee om een zonsondergang/opgang te creeren als achtergrond? Dan heb je heel veel roze en heb je toch een buiten/lucht idee.
Weet of het kan hoor, maar het klonk mij wel leuk in de oren.

5 Laatst bewerkt door Carien (15-04-2012 11:46)

mmaas, dat klinkt ook heel leuk idd, maar het is deze geworden: http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … ?id=191594
;)

Akire, welkom terug  :thumb:   gezellig  :Y