Onderwerp: Beestenboel
Traktatie voor een jongetje ... en hij houdt van stoere dieren, dussssss, het werden dierentuindieren
I'm not insane, I'm mentally hilarious
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Traktatie voor een jongetje ... en hij houdt van stoere dieren, dussssss, het werden dierentuindieren
Erg leuk gemaakt 
Ohh wat zijn ze leuk! moet toch ook snel eens aan de cp beginnen zeg!
wat zijn ze leuk!! 
die zijn leuk !
Leuk. Mag ik weten hoe je de manen van het leeuwtje hebt gemaakt en het neusje?
Leuk!
Leuk. Mag ik weten hoe je de manen van het leeuwtje hebt gemaakt en het neusje?
Tuurlijk
De manen heb ik gemaakt met wat candy melt met een cocktail prikker op de plek te smeren waar je de manen wilt hebben en dan met Sparkling Sugar Chrystals (gold metallic) erover te strooien. Niet te zuinig met de melts doen, anders blijven er niet genoeg chrystals plakken.
Het neusje is een M&M gehalveerd, maar daar heb je wel een heel scherp mesje voor nodig.
Oooooh coool! Die aap vind ik tof!
ze zien er top uit hoor
erg gezellig, kan je ook clown.s maken ?
ze passen prima in het thema van onze show
mpbart
Leuk zeg!
Met welke stift heb je die ogen en mond van het aapje getekend!?
ze zien er top uit hoor
erg gezellig, kan je ook clown.s maken ?
![]()
ze passen prima in het thema van onze show
mpbart
Een heel circus als het moet
... welke show eigenlijk?
Edit: ik zie het al ... de Sugar Art Show ... 
Leuk zeg!
Met welke stift heb je die ogen en mond van het aapje getekend!?
Ik heb een set van 10 kleuren van Americolor Gourmet Food Pens. Die schrijven namelijk ook op melts en chocola, en geven ook een mooie diepe kleur op fondant.
Heel erg leuk, zeg
Ik weet zo even niet meer welk merk Foodpen ik heb, maar ik kon niet op de melts schrijven
Er zaten alleen strepen in van de punt van de pen 
Heel erg leuk, zeg
![]()
Ik weet zo even niet meer welk merk Foodpen ik heb, maar ik kon niet op de melts schrijven
Er zaten alleen strepen in van de punt van de pen
Dan heb je wss een RD Food Color Pen. Die zijn op waterbasis en houden idd niet op chocola.
Nokkie schreef:Leuk. Mag ik weten hoe je de manen van het leeuwtje hebt gemaakt en het neusje?
Tuurlijk
![]()
De manen heb ik gemaakt met wat candy melt met een cocktail prikker op de plek te smeren waar je de manen wilt hebben en dan met Sparkling Sugar Chrystals (gold metallic) erover te strooien. Niet te zuinig met de melts doen, anders blijven er niet genoeg chrystals plakken.
Het neusje is een M&M gehalveerd, maar daar heb je wel een heel scherp mesje voor nodig.
Dank je. Ik vind de leeuwtjes met die manen van suiker wel net zo leuk als die van Bakerella met manen van zogenaamde pindakaas of butterschotsdrupjes en de suiker is vast ook veel beter verkrijgbaar dan de drops.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren