Onderwerp: Mijn eerste marepeintaartjes.. [FEEDBACK]
Hoi Hoi
Hierbij mijn eerste ervaringen met marsepein, zou graag horen wat jullie ervan vinden...
heb nog niet alle materialen die ik eigenlijk nodig heb dus helemaal tevreden ben ik zelf ook nog niet..
Dit was de allereerste keer dat ik iets met marsepein deed, mijn neefje van 4 wilde voor zijn verjaardag zelf een taart maken en daar kon tante anke hem mooi bij helpen... is uiteindelijk weinig van gekomen dus heb ik maar wat kleine dingetjes van marsepein gemaakt..
(Half choco cake en half roombotercake, gevuld en afgesmeerd met chocola (geen topper maar hier vroeg m'n zus om) 
Omdat ik het werken met marsepein leuk vond besloot ik de volgende dag een minitaartje te maken zodat ik nog iets kon maken van marsepein...
(15 cm, niet gevuld, alleen afgesmeerd met botercreme)

Nadat mijn neefje een taart had gemaakt wilde mijn nichtje dat ook, zij is 11 geworden afgelopen week en kan dus al veel meer,
ik heb de taart blauw bekleed, de rest was haar ontwerp en daar heb ik haar hier en daar een beetje bij geholpen...

en gister heb ik nog zelf een lagentaart gemaakt maar die komt op het daarvoor bestemde stuk van het forum...
ben benieuwd naar de feedback!!