Onderwerp: Standaart vulling bruidstaart
Ik moet een taart maken met daar in de vulling die het meest gebruikt wordt in bruidstaarten
Wat is echt standaart smaak in bruidstaarten.
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen
Groetjes
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Standaart vulling bruidstaart
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik moet een taart maken met daar in de vulling die het meest gebruikt wordt in bruidstaarten
Wat is echt standaart smaak in bruidstaarten.
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen
Groetjes
Ik weet niet wat bij banketbakkers gebruikelijk is, maar ik gebruik veel de standaard botercreme-mix, oftewel vanillecreme. En dan gecombineerd met een laag jam of een laag lemoncurd.
Ik weet niet wat bij banketbakkers gebruikelijk is, maar ik gebruik veel de standaard botercreme-mix, oftewel vanillecreme. En dan gecombineerd met een laag jam of een laag lemoncurd.
Sorry , jam met botercreme vind ik zelf niet een speciale vulling voor bruiloftsgasten.. hoewel ik het idee heb dat veel forummers hier dit wel graag eten, zal dus misschien aan mijn smaak liggen..
Misschien ben ik verwend , maar denk toch eerder aan champagnemousse met verse framboosjes op getrempeerd biscuit, of een speciale cakesoort.
Misschien ben ik verwend
, maar denk toch eerder aan champagnemousse met verse framboosjes op getrempeerd biscuit, of een speciale cakesoort.
Oooh klinkt heeeeeerlijk!!!!
Ik vind de keus voor een creme wel logisch, omdat die ook buiten de koeling lekker blijft
Misschien een champagne creme maken dan?
een witte chocoladecreme, met framboosjes, heeeerlijk
of iets met rozenwater, geeft ook iets chiques mee
Bakkers gebruiken vaak chipolata vulling. Maar de meer specifieke bakker hebben ook keus, omdat de chipolata niet door iedereen gewardeerd wordt. En ik vind jou eigen idee eigenlijk super klinken!
een witte chocoladecreme, met framboosjes, heeeerlijk
of iets met rozenwater, geeft ook iets chiques mee
Gebruik ik ook en dan nog een laagje frambozenjam, heeeeerlijk
Owkej dankjewel ik ben er achter dat het vooral Creme is (vanille en chamange) en iets met frambozen.., Klinkt allemaal zo lekker ....
ik maak binnenkort een trouwtaart met 2 verschillende soorten:
redvelvet en creamcheese
en
vanillebiscuit met opgeklopte witte chocoladeganache, passievruchten creme en een laas passievruchten-curd.
Jammie
champagne is ook erg lekker!
Is de creme die je normaal op de red velvet spuit ook geschikt als vulling voor een bruidstaart?
Ik vul de redvelvet met creamcheese maar smeer hem af met witte chocolade ganache.
Ik gebruik een eigen recept voor de creamcheese en die blijft lang goed en is heerlijk (je maakt merengue creme en voegt vervolgens de roomkaas toe, wel een goed merk roomkaas anders gaat het schiften of wordt het pappig) ^^
1 laag dus??(vulling bedoel ik)
Tari, wat noem je een goed merk roomkaas dan en welke verhouding neem je (crème - kaas)?
Ik gebruik een eigen recept voor de creamcheese en die blijft lang goed en is heerlijk
(je maakt merengue creme en voegt vervolgens de roomkaas toe, wel een goed merk roomkaas anders gaat het schiften of wordt het pappig) ^^
Ben ook benieuwd Tari! Creamcheese is toch een koelkast-houdbare vulling? Ik neem aan dat het gaat schiften wanneer het vetpercentage niet hoog genoeg is??
Je beschrijving van jouw bruidstaart-inhoud klinkt heerlijk. Dat zou ik mijn gasten wel durven voorschotelen! Ben helaas al getrouwd..
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Standaart vulling bruidstaart