26

Re: Mijn lekkerste taart en meer :-)

Ow wauw, die eerste!
Daar krijg je echt trek door zeg!

De andere taartjes zijn ook allemaal echt heel mooi!
Zeker die voor je nichtje vind ik onwijs leuk.

Maar ik moet wel eerlijk zeggen dat ik bij een Mini Mouse wel iets meer Mini verwacht had, niet alleen der oortjes zeg maar.
En ik denk dat de mensen zelf misschien een Mini Mouse der op hadden verwacht waar door het wat tegen viel.
Alleen korting geven, dat vind ik eigenlijk wat ver gaan van die mensen.
Je hebt er even goed je tijd en aandacht aan besteed, en je taartje is verder onwijs leuk en vooral ook mooi gemaakt (strik is echt prachtig ook!).
Ik vind het wel een beetje brutaal van ze als ik eerlijk ben, ondanks dat ze misschien wat anders hadden verwacht.

Wil je meer taartjes van mij zien? Kijk dan op: www.dezoetedromenfabriek.nl

27

Hmmm, ik krijg ook zin om die eerste taart te maken!! Lekker zeg!! En jammer dat de ontvanger niet zo blij was met de minimouse...was het niet goed afgestemd dan? Ik hou er wel van, van dat soort taartjes!!

Een nieuwe, superverslavende hobby gevonden!

Echt prachtige taarten! Enne hoeveel verschillende taartplateau's heb jij wel niet?! Hele gave

29

jammie! ziet er superlekker uit!

Deze hobby is geweldigggggg!!!!

30

In 1 woord: "Prachtig!!!"  :Y

31

Wat een heerlijke parade om te bekijken, hij begon meteen al goed ;).

Prachtige en vrolijke taarten, stuk voor stuk  :thumb:

Trotse mama van een mooie zoon - 24 oktober 2012
én dochter - 21 januari 2014

32

Ziet er allemaal super uit!

33

Wat een gave parade.
Heerlijk en geweldig leuk, die fruitstapel!
De andere taarten en cc's zien er :thumb: uit.
Mooie foto's ook!

Je Minnie vind ik helemaal girly en leuk. Jammer dat de verwachting van de klant niet overeenkwam met jouw uitvoering.

Denk in mogelijkheden, niet in beperkingen!

34

Weet iemand waar die staanders te vinden zijn? Vind het echt mooi als staander voor een bruidstaart zo een witte maar heb geen idee waar ze te vinden zijn!

Maak elke taart alsof het je laatste is!

35 Laatst bewerkt door Almie (13-04-2012 13:29)

Dankjewel iedereen voor de leuke reacties  :) Vind ik echt leuk om te lezen.

cakejes schreef:

Waar haal je je staanders? Heb echt overal zitten zoeken naar zo een witte als op je eerste en derde foto!

De eerste is geen witte maar doorzichtige. Deze is wit geworden door al het poedersuiker  :D. Ik heb deze van een vriendinnetje gekregen als dank dat ik haar bruidstaart heb gemaakt. Ze heeft dit uit een klein winkeltje in het dorp waar we beide opgegroeid zijn. Het winkeltje heet de kersenmand en ze verkopen er allemaal servies etc. Er staat geen merk op.

De derde foto zijn er 2 (eigenlijk 4, maar ik neem aan dat je die kleinere niet bedoeld  :) )
De onderste komt uit Londen. Daar was ik een weekendje weg met vriendinnen en liep er tegen aan.
De bovenste komt bij de Xenos vandaan. Wel al meer als een jaar geleden. Ik weet niet of ze hem nog in het assortiment hebben. Moet je maar eventjes kijken. De bovenste is wel een kleintje. Ik denk niet dat ie groot genoeg is voor bruidstaarten (tenzij het onderste taartje niet groter dan 20 cm is).

Ik hoop dat ik je hiermee voldoende geholpen heb. Ik haal m'n taartplateaus echt overal en nergens. Loop er altijd per ongeluk tegenaan. Vaak in kleine onbekende winkeltjes waar ze leuke serviesjes verkopen.

Head over heels in ♥ with cake ...
Bruidstaart Groningen

36

mmaas schreef:

Je haasje is echt sweety. Is er misschien kans op een howto?

Uuuhhh misschien volgend jaar? Als ik met pasen weer een paastaart bestelling krijg? Ik heb nu namelijk geen haasje nodig :-) En ik vind het een beetje zonde om hem zonder doel te maken. Maar ik zal proberen het te onthouden (of je moet me er volgend jaar nog even aan herinneren als je het zelf nog weet  :D Haha!)

Bruidstaart Groningen

37

FloordKB schreef:

Maar ik moet wel eerlijk zeggen dat ik bij een Mini Mouse wel iets meer Mini verwacht had, niet alleen der oortjes zeg maar.
En ik denk dat de mensen zelf misschien een Mini Mouse der op hadden verwacht waar door het wat tegen viel.
Alleen korting geven, dat vind ik eigenlijk wat ver gaan van die mensen.
Je hebt er even goed je tijd en aandacht aan besteed, en je taartje is verder onwijs leuk en vooral ook mooi gemaakt (strik is echt prachtig ook!).
Ik vind het wel een beetje brutaal van ze als ik eerlijk ben, ondanks dat ze misschien wat anders hadden verwacht.

Ja ze hadden inderdaad iets van een geboetseerde mini mouse verwacht. Maar dit hadden ze niet tegen me verteld. Het kwam op mij over als 'Maak er maar iets leuks van. Ze vindt mini mouse wel leuk'. Ik had ook helemaal geen tijd om een mini mouse te boetseren (best veel details en alles moet precies zijn, op de goede plaats, goede verhoudingen etc. want anders lijkt ze niet op mini mouse. Anders dus dan een paashaas of een kikker o.i.d. Dan maakt het niet uit op welke plaats de ogen en oren zitten en hoe groot de neus is. Als ik dus had geweten dat ze dat verwachtten, dan had ik kunnen zeggen dat ik daar geen tijd voor had en de opdracht niet aan kon nemen.
Tijdens het brengen hadden ze niets verteld. De volgende dag kreeg ik een berichtje via Facebook. Daar stond ook in dat alle visite er ook geen Micky Mouse in herkende. Voor de rest was ie wel heel lekker. Ik heb ze dus een korting van 7,50 euro aangeboden. Eigenlijk had ik ook wel gehoopt dat ze deze niet zouden aannemen, omdat ze de taart verder misschien wel gewoon mooi vonden. Maar goed, ik heb er weer van geleerd. Voortaan toch even doorvragen wat ze precies willen als ze zeggen 'maak er maar iets van'  :) Het is ook geen ramp!

Bruidstaart Groningen

38

Natasja loves cupcakes schreef:

Echt prachtige taarten! Enne hoeveel verschillende taartplateau's heb jij wel niet?! Hele gave

Ja echt heel erg. M'n hele huis staat er vol mee. Ik denk inmiddels wel rond de 25. Sommige vrouwen hebben een schoenentic, of een tassentic. Ik niet. Ik heb een taartplateau tic, haha! Als ik een leuke zie, moet ik hem kopen. De mooiste exemplaren staan ook in de huiskamer.

Bruidstaart Groningen

39

Ik vind ze allemaal prachtig! Maar die eerste is echt mijn favoriet! Wat ziet die er heerlijk uit! :P

40

Mmmm van die eerste ga ik idd kwijlen en de rest ik gewoon TOP!

41

Prachtige parade!

42

Geweldige parade zeg!

Taart maken is mijn hobby. Taart eten ook!

43

Wat een leuke taarten weer :Y Ik ben erg benieuwd welke recept je hebt gebruikt voor je lekkerste taart. Waar kan ik de recept vinden?

Be in love with what you have

Wat een prachtige parade!!!En die eerste ziet er erg lekker uit!Wil je aub het recept van de spongetaart posten ?

45

Alma waar zit het taartwinkeltje? Ik wil daar wel eens neuzelen naar lekker dingentjes.

Je parade is echt prachtig en jammer dat de MM taart bij de mensen niet gewaardeerd werd.

Groetjes Sandra

46

prettygem schreef:

Wat een leuke taarten weer :Y Ik ben erg benieuwd welke recept je hebt gebruikt voor je lekkerste taart. Waar kan ik de recept vinden?

pfran4april1952 schreef:

Wil je aub het recept van de spongetaart posten ?

Die komt gewoon van het forum hier :-)

http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … ?id=132881

Bruidstaart Groningen

47

Sanbeer schreef:

Alma waar zit het taartwinkeltje? Ik wil daar wel eens neuzelen naar lekker dingentjes

Zoet! in Bergum! Ik vind de frisfruit framboos echt de allerlekkerste vulling die in een taart kan  :P

Bruidstaart Groningen

48

Almie schreef:
Sanbeer schreef:

Alma waar zit het taartwinkeltje? Ik wil daar wel eens neuzelen naar lekker dingentjes

Zoet! in Bergum! Ik vind de frisfruit framboos echt de allerlekkerste vulling die in een taart kan  :P

Oh dan ga ik daar binnenkort eens kijken, thanks

Groetjes Sandra

49

Dankje wel Almie :D

Be in love with what you have

50

Wauwie wat een mooie taarten zeg, geweldig!!! Die fruittaart ziet er errug  :9  uit.... Heb je misschien/per ongeluk/toevallig een paar close upjes van de paas taart en wel benieuwd hoe het gras zit... Dat ziet er erg leuk uit namelijk  :Y

www.partycupcake.nl voor Springerle Moulds! Like m'n Facebook.