1

Onderwerp: heerlijke site en forum

hallo allemaal,
bakken vind ik geweldig en doe het vaak maar het moet er natuurlijk ook nog mooi uit zien. daarom heb ik al een paar keer gebruik gemaakt van de howto's en ik kijk regelmatig naar de gallerie. wat een geweldige ontwerpen. daar kan ik natuurlijk niet tegenop. maar ik vind het heerlijk om te eten en om te maken dus ik doe maar wat, het wordt vast lekker.

mijn zoontje heeft allergie tegen koemelk en soya. daarom ben ik nu extra actief met het bakken van taarten, ik wil hem wat dat betreft niets weerhouden (en mezelf ook niet  :P ).

ik hoop op deze site informatie te vinden en antwoorden op vragen over waar ik tegenaan loop bij het bakken. en ik vind het heerlijk om te kijken wat anderen hebben gemaakt als inspiratie of gewoon zomaar.
groetjes, Diana

zoon met alergie voor koemelk en soya

2

Re: heerlijke site en forum

Hallo Diana,
Welkom op het gezellige forum en veel bakplezier!
Hier links boven op de pagina staan als je de recepten aanklikt, allergie geschikte recepten van Jolanda 71 vermeld. Die heeft een hele lijst verzameld met recepten voor allerlei allergieën geschikt. Hoop dat je er wat mee kunt.
Groetjes Annette

1 % hulp is meer dan 100% medelijden!!!

3

dankjewel Annette,
het is idd een hele leuke site. dankje voor de tip. ik had de allergie recepten nog niet ontdekt.
plezier met bakken zal wel lukken. ik kom andere 'problemen' tegen: geen tijd om te bakken bijvoorbeeld of vriezer vol of niet voldoende 'proevers' voorhanden.
hahahaha, nouja, luxeproblemen dus.

groetjes

4

Annette, ik kan de recepten van jolanda 71 niet vinden. kan je nog eens vertellen waar ik dat kan vinden?

5

Hier op deze pagina linksboven in de kolom zie je recepten staan.Die klik je aan.
Dan staat er in het eerste stukje met dikke letters Allergiegeschikte recepten topic.Dat klik je aan en dan kom je meteen op de pagina die zij heeft gemaakt met allemaal verzamelde recepten.Die kun je ook weer stuk voor stuk aanklikken en bekijken.
Lukt het nu wel?
Als het niet lukt kun je de link hieronder die ik heb gekopieerd gebruiken

http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … 2125643838
Groetjes Annette

1 % hulp is meer dan 100% medelijden!!!