Onderwerp: Frisse moderne taart voor 12,5 jarig jubileum
Een frisse taart in lime, ook gevuld met limoencreme en lemoncurd. Voor de eerste keer de diamondcutter gebruikt, dat viel mee gelukkig.

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Frisse moderne taart voor 12,5 jarig jubileum
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Een frisse taart in lime, ook gevuld met limoencreme en lemoncurd. Voor de eerste keer de diamondcutter gebruikt, dat viel mee gelukkig.

wow,echt mooi kleur,heb ik vraag is het makkelijk met crimper decoreren ? en moet wat dikker uitrollen dan ?
nee,een crimper is echt niet moeilijk toe te passen en je hoeft ook niet dikker uit te rollen. gewoon even oefenen op een stukje fondant, dan voel je snel genoeg hoe hard je moet knijpen.
oke bedankt
Mooie kleur zeg, past precies bij de vullingen. Heerlijk!
Mooie taart zeg!En de bloemen zijn prachtig!
Wat een knalkleur! Echt leuk! 
Dank jullie wel
.
Heerlijk fris!
Heb ook zo'n diamondcutter. Moet ik ook maar eens wat mee doen. Want het ziet er super uit.
Een taart om vrolijk van te worden!
Heel mooi!
Wat een zonnige taart, met mooie bloemen!
Mooi gedaan! 
Wow ik vind hem helemaal geweldig deze kleur met zwart super en de smaak ook helemaal lekker.
heb je hem zelf gekleurd en waarmee?
Dank je, ik heb bitter lemon van sugarflair gebruikt. Ik heb de marsepein eerst gekleurd met wilton white, dan wordt de kleur net wat feller.
Mooie taart, inderdaad de kleurencombi is fantastisch, echt super helder!!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Frisse moderne taart voor 12,5 jarig jubileum