Onderwerp: Saartje 2.0
Mijn Sarah 2.0. Ja het is mijn tweede Sarahtaart dus nieuwe kleuren, nieuwe kansen. Zat even te twijfelen of ik de taart zou plaatsen, maar ik ben er stiekem wel een klein beetje trots op. Dus hier is ze weer!!!! Degene die de taart besteld had, had mijn vorige Sarahtaart gezien en was gelijk enthousiast Voor het eerst had ik een taart waarbij bijna jubelend alles lukte. Ik helemaal in mijn sas.... want dat gebeurd mij zelden Maar dat was toch te vroeg gejuichd. Want eventjes na het laatste en het belangrijkste moment: het plaatsen van het Sarahhoofd ging het toch weer eens drastisch mis.
Het tappasstokje waar het hoofd op steunde ging dwars door het achterhoofd heen . (gelukkig dan wel weer het achterhoofd, maar met bochel in de hoofddoek). De hoofddoek scheurde op verschillende plekken omdat ik er nieuwe prikkers in moest doen. Dus uiteindelijk is het hoofddoekje bedekt met allerlei stippen en een lelijk randje. Staat niet op de foto, want deze foto was net voordat het tappasstokje dacht: Laat ik eens dwars door het heufd heen gaan.
Maar goed. Ik wilde vanavond nog een foto maken van mijn iets minder mooie Sarah. Maar degene waarvoor ik de Sarah had gemaakt stond al voor de deur! Ze was helemaal sprakeloos. Haha, zo zie je maar weer. Misschien ben ik wel een beetje te perfectionistisch. Maar iemand een tip voor hoofddoekjes van fondant? Bij mijn scheurt dat altijd zo snel.
Nou hier mijn Sarah voor het tappasstokje door heufd moment.
~ Neem je dromen mee de dag in ~