1

Onderwerp: SPOEDJE - Extra suiker door bescuitmix?

Hoi allemaal,

Even snel een vraagje. Ik heb bescuitmix van cook en co gekocht maar die vind ik niet echt lekker smaken, kan ik er eventueel extra suiker bijvoegen om hem wat zoeter te maken?

Ik ben nu aan het mixen dus hij gaat zo de oven in!

:o

'You can't buy happines but you can buy cupcakes, and that's kind of the same thing'

Re: SPOEDJE - Extra suiker door bescuitmix?

Waarschijnlijk te laat, maar ik zou het gewoon proberen. Als het nu niet lekker smaakt ga je het toch ook niet met plezier opeten   :nooo ? En dan weet je het gelijk voor de volgende keer.

Misschien wil je het resultaat delen?

Twee keer knippen, nog te kort.

3

Klopt, te laat, haha. Heb er wat suiker bijgevoegd, ik dacht, dat kan toch geen kwaad? Wilde het hier eigenlijk alleen ff zeker weten. Ik weet niet hoe de mix van funcakes smaakt? Is deze iets zoeter? Ik vind deze wel mix wel goed als de vulling voor de rest wel zoet is, maar als de vulling niet zoet is vind ik het niet zo smakelijk..

Ik heb even met mijn pink het beslag geproefd maar het smaakte wel iets beter!

'You can't buy happines but you can buy cupcakes, and that's kind of the same thing'

4

Ik vind biscuitbeslag in het algemeen niet lekker.
Zelf gebruik ik die van Funcakes, maar van dat beslag neem ik echt geen likje hoor.
Het bakresultaat is overigens wel erg lekker! :)

~ Never waste a good crisis... ~

Als je het  vergelijkt met cakebeslag dan smaakt het inderdaad 'minder'. Ik gebruik zelf Funcakes, want die is lactosevrij (alleen de standaard biscuit mix, verder zit er volgens mij wel lactose in). Ben wel benieuwd hoe je taart smaakt  :9 ?

Twee keer knippen, nog te kort.

6

Biscuitmix moet ook niet te zoet zijn want in combinatie met de vulling en marsepein/fondant wordt het vanzelf een suikerbommetje. Als je de smaak niet lekker vindt dan zou ik gewoon een smaakje toevoegen (bijvoorbeeld vanille) in plaats van suiker

7

Top! Dat is ook een goed id idd! Ik heb nog wel vanille aroma liggen.. Dankjewel voor de tips, de taart is voor een verjaardag dus kan hem niet echt proeven helaas..