Onderwerp: ** elegante plooientaart **
Voor het eerste een plooientaart gemaakt.
Gevuld met chocomouse, aardbeien, jam en stukjes chocolade

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » ** elegante plooientaart **
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Voor het eerste een plooientaart gemaakt.
Gevuld met chocomouse, aardbeien, jam en stukjes chocolade

Erg mooi 
Erg chique!! Prachtig hoor 
Prachtig!
Chic hoor. Ook die rand met kant vind ik heel leuk. 
Wow, dat heb ik nog niet eerder gezien! Wat mooi zeg! En wat een leuke naam, mijn dochter heet precies zo
Gekke vraag, alhoewel je hebt tegenwoordig eetbaar kant, maar die zwarte kantrand is niet eetbaar toch?
Prachtige taart!
Wauw, echt mooi!
Nog een mooi voorbeeld van 'eenvoud siert' Heel mooi. Zijn die diamantjes ook iets lint-achtig?
Nog een mooi voorbeeld van 'eenvoud siert' Heel mooi. Zijn die diamantjes ook iets lint-achtig?
Ja van stras steentjes zijn dat, kan je per meter en per rij kopen (niet goedkoop maar wel mooi effect)
Wat mooi!
Strak!
Mooie taart hoor!
Heel mooi en stijlvol!
Echt supermooi!
mooi!
heel mooi!! wil ik ook nog steeds een keer proberen... maar durf er bijna niet aan te beginnen.. of valt het wel mee..?
Mooi hoor, ik ben ook altijd al fan van de plooientaart, maar toch maak ik ze niet zo vaak.
Maar mooi gaan, eenvoud is zeker. Mooi 
deze is zekers elegant ... je plooitjes liggen er héél netjes bij
wooww.....
heel mooi!! wil ik ook nog steeds een keer proberen... maar durf er bijna niet aan te beginnen.. of valt het wel mee..?
Valt zeker wel mee hoor, ik ben niet zo van het voorbereiden dus ik heb gewoon wat gedaan en gehoopt dat ik uiteindelijk goed zou uitkomen kwa plooien maar dat ging goed gelukkig haha
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » ** elegante plooientaart **