1 Laatst bewerkt door Sannn (17-07-2010 13:01)

Onderwerp: Ik zoek een how-to van een hortensia

Heeft iemand voor mij misschien een mooie en duidelijke how-to van een hortensia?

Ik heb gisteren het Sugarcraft boek van Alan Dunn binnen gekregen, en had een beetje de hoop dat hij daar in stond, maar helaas...Met mijn PME II suikerblommen diploma op zak, wil ik natuurlijk nog veeeeeeeeeel meer leren op het gebied van suikerbloemen.

Ik heb de lijst van suikerbloemen op cakecentral gevonden, maar de helft van de linken doen het niet.  :s

Dus als iemand nog mooie suikerbloem how-to's weet dan houd ik mijn zeer zeker aanbevolen!

In iedergeval bedankt voor jullie moeite.

Groetjes San

2 Laatst bewerkt door Tom Poes (17-07-2010 12:38)

Re: Ik zoek een how-to van een hortensia

http://petalsweet.blogspot.com/2010/01/ … ne-by.html

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

3

Mijn dank is GROOT!!! Yvonne, dankjewel!  :Y

Groetjes San

4

Die is handig zeg!!! Dank je wel!!! :thumb:

Pluk de dag!
liefs, Anita

5

Die heb ik toegevoegd aan mijn linkjessite, dankjewel Yvon! :thumb:

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

6

We zijn trouwens allemaal de how to van Grobbelia vergeten, die hier op de site zelf staat ;)

http://www.deleukstetaarten.nl/howto/22/Hortensia/

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

7

Wow, ik heb net de hortensia-plungers aangeschaft (om t wat sneller te kunnen doen) maar had nog geen duidelijk plan voor de hartjes en hoe ik er één geheel van moest maken dus ik ben erg blij met deze how-to. Ik ga ook meteen ff kijken naar die van Grobbelia!

8

Heeft er in de Mjam niet ook een keer een how to gestaan of was dat toch de cake and craft  :think: ?

Heb hier nog een vraag over prik je dan de ijzerdraadjes in je taart?