1

Onderwerp: Friday the 13th wedding cake.....

Klinkt heel spannend, toch....  :+  Had me ook wel leuk geleken een bruidstaart in horro stijl  :D  Maar dit vind ik toch ook wel erg mooi. Voor een bruidspaar wat het lef heeft om op vrijdag de 13e te trouwen

2 lagen zijn gevuld met citroenmeringue, aardbeitjes, fijngehakte choco en 2 laagjes lemoncurd.
De andere 2 met champagnecreme, framboosjes en 2 laagjes frambozenjam.

https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/319753_401656553186398_100000261703186_1561786_227272439_n.jpg

http://media.cakecentral.com/gallery/692034/600-1334238609.JPG

http://media.cakecentral.com/gallery/692034/600-1334238674.JPG

2

Re: Friday the 13th wedding cake.....

Prachtig!

Enne, jij bent snel klaar... Ik ben nog nooit vóór 2 uur 's nachts klaar geweest met een taart voor de volgende dag  ;)

3

Ik heb oppas ingeschakeld voor mijn 3 kids  :+   En ben niet zo'n nachttaarter. Om 7 uur stond de oven aan  ;)

4

Wat een schitterende taart! Bak jij de biscuit dan op dezelfde dag en vul je ze na het afkoelen gelijk?? Ze zijn bij mij dan bijna niet te snijden.

5

Wat een mooie taart!
Echt een plaatje,
Ik ben zelf ook op vrijdag de 13de getrouwd.
ik had niet zo;n mooie taart en zijn ook nog steeds heel verliefd.
dus met dit stel zal het zekker wel goed kommen.

Groetjes Anita

6

prach-tig :thumb: heeeel stijlvol, een echte bruidstaart :Y

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

7

Zo die is dan wel in topsnelheid gemaakt als ik dat zo lees!
Prachtig dat je dit zo snel in elkaar zet dan zeg!

Wil je meer taartjes van mij zien? Kijk dan op: www.dezoetedromenfabriek.nl

8

Ik heb een grote oven en kan dus 2 kapsels te gelijk bakken. Dus dat scheelt. Vullingen en bloemen had ik gisteren al gemaakt. Dus het valt wel mee hoor en het is ook niet echt een ingewikkelde taart  ;)

Dank jullie wel voor de leuke reacties!  :D

9

Ziet er mooi uit!

Deze hobby is geweldigggggg!!!!

Ik vind hem prachtig, maar mag ik nog een kleine opmerking geven? :o
Ik zou de randen even goed vast plakken, ik zie het hier en daar wat lospiepen ;)  Mocht je dit al gedaan hebben, heb ik uiteraard niets gezegd O-)

Groetjes Rebecca
Together forever, never apart. Maybe in distance, but never in heart!

Bewondering. Petje af. Ik ben beginner, zo'n taart vind ik geweldig. Ik denk dat ik er twee dagen voor nodig zou hebben...........echt mooi. :Y

Wat je ook doet of laat, de mensen kletsen toch....

12

Prachtig! Ik wou dat ik zo'n mooie bruidstaart had toen ik trouwde op vrijdag de 13e (jawel, er zijn meer van die gekken ;-) )!

13

prachtige taart  :Y  vind het wel lef hebben om op vrijdag de 13de te trouwen gezien mijn geluk wat betreft trouwen zou ik dit nooit doen :lol:

taart in Alphen aan den Rijn
http://www.zoetegedachte.nl

14

Ik dacht ook ik reageer dat trouwen op vrijdag de 13de heel goed kan gaan.
Ben as. juni 15 jaar getrouwd! Misschien maak ik dit jaar ook dan zo'n mooie taart.
Het bruidspaar zal er zeker heel blij mee zijn! Goed werk :)

15

Hij is weer prachtig, Malou!

Dit was mijn spreekbeurt. Zijn er vragen?

Prachtige taart! Wow!!!
Mag ik weten met welke uitsteker je hebt gebruikt voor de bloemen?

Groetjes, Esthers Feestelijke Taarten!
https://www.facebook.com/#!/EsthersFeestelijkeTaarten

Heel mooie taart! Romantisch, strak en stijlvol!  :Y

Ik heb er ook één voor morgen gemaakt maar wacht nog ff met posten. Tijdens het maken moest ik ook nog ff denken aan "vrijdag de 13de", wel een "stoere" datum.

Gr. Lies(beth)
Omdat er iedere dag wel iets te vieren valt is er dus altijd een reden voor TAART! www.zininTAART.com

18

Prachtig!

19

Mooi hoor!!!

20

Prachtig, chique taart! Ik hou van witte bruidstaarten en hoop, dat deze geluk brengt. :Y

www.madebyanke.nl Groetjes van Anke

21

Echt een prachtige taart! Ik mag binnenkort mijn eerste bruidsproeverij - taartjes maken. En moet dan ook champagnecreme maken.....hoe heb jij deze gemaakt?

22

Mooi! Heb je nog tips voor het ruitpatroon? Ik ga deze morgen voor het eerst maken, met de diamond cutter. Ben als de dood dat ik de taart ermee ga verpesten. Jouw patroon ziet er prachtig strak en netjes uit  :) .

23 Laatst bewerkt door kaya (12-04-2012 20:58)

Prachtig zeg!!!
En vrijdag de 13e is mijn geluksdag want vorig jaar 13 mei om 13.31 is mijn dochter geboren!

24

dat is chique hoor!! even de randjes vast inderdaad en dan heel voorzichtig vervoeren op de bewuste vrijdag..............

cakes, enjoy making, enjoy eating!!

25

De randjes zitten inmiddels goed vast  :o    Zag het ook op de foto. Taart is goed ingepakt en gaat morgen naar de locatie. Hij is voor mijn stiefzusje dus vind het dubbel spannend  :lol:

De champagnecreme heb ik gemaakt met de botercrememix en dan champagne ipv water.

voor het ruitjespatroon heb ik één tip, niet gaan twijfelen, maar gewoon doen. Anders ga je scheef  ;)