Onderwerp: stapeltje met goud-zalmkleur en ?
en ja hoe omschrijf je deze kleur--taupe,beige----,het is met zalm en goudkleur iedergeval,vind dit altijd weer een hele mooie combi beetje chique.
iederéén fijne paasdagen
groetjes Carla
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » stapeltje met goud-zalmkleur en ?
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
en ja hoe omschrijf je deze kleur--taupe,beige----,het is met zalm en goudkleur iedergeval,vind dit altijd weer een hele mooie combi beetje chique.
iederéén fijne paasdagen
groetjes Carla
Wauw, mooie kleuren combi zeg.....
Prachtige romantische taart
Wauw ja hoor deze is SUPER sjiek

mooi zeg! ik hou ook wel van deze kleuren. Welke kleurstof heb je gebruikt voor het zalm?
Ja, taupe zou ik ook zeggen. Mooie kleurencombi.
Leuk ook die gouden bolletjes zo!
Heeeeel sjiek! 
heel mooi die kleuren!
Prachtig, chique taartje! 
Euhm... bruin?
Erg chique, mooi!
Wat een mooie chique stapel,dat heb je weer zo
gedaan Carla
Mooi hoor Carla
Hoe heb je dat taupe gemaakt?? Gewoon uit een potje of heb je dat zelf gemengd??
Supermooi gedaan! Ik ben ook benieuwd hoe je dat taupe gemaakt hebt .. En ik begrijp maar niet hoe jullie dat goud zo mooi krijgen zonder morsen 
Ziet er bijzonder chique uit
Je patchwork is ook prachtig!!!
Prachtig Carla...en zeker chique dat kleurtje!!
En is de stapel heel overgekoemen na de rit???
jahahahah,maar heb ze heel streng aan gekeken en tegen de bestuurder gezegt ,ik kom naar Berkel-Roderijs,als je van me taartje een zooitje maakt
hij durfde vast niet meer te gassen
,maar top aangekomen
en als ik met goud bezig ben,straal ik zelf ook goud ,zit altijd onder
en de kleur info----ik begin met cacao (van me nichtje Brenda geleerd -zij bedenkt ze altijd ,dus niet van mezelf)dan blijf ik net zolang doorgaan tot ik denk bijna zoals ik um wil hebben ,dan met bruin en zwart tot de juiste kleur en de zalm kleur is peach van wilton
en weer bedankt voor de leuke reaktie's
grt Carla
Heee! Wat een prachtige chique taart
was al benieuwd!
Erg mooie kleuren !Groetjes Barbara
ja eindelijk hé Barbara,maar moest ff wachten ,het was een verrassing en erg geslaagd, altijd leuk
groetjesss Carla 
How joh ! Wat een elegante en chique taart.
ik vind de kleurencombinatie helemaal top hoor.
Ontzettend mooi en met een heel chique uitstraling
*zucht* wat een mooierd!
Wat voor'n bloemetjes heb je op de onderste taart zitten? Ik kan het net niet goed zien. (of is het tijd voor een brilletje bij mij?
)
mooi zeg Carla! Heel chique!!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » stapeltje met goud-zalmkleur en ?