Onderwerp: 12 jarig natuurtalentje aan het werk.....
oke oke, vandaag is ze 13 geworden maar toen ze hem gisteren kwam maken was ze nog 12
afgelopen donderdag een berichtje via facebook van mijn vriendinnetje van de lagereschool, haar dochter zou dol graag een keer een taartje samen met mij willen maken, en u was ze dinsdag jarig en volgens het feestvarken was goede vrijdag wel een dag om dat te doen??? nou ja dan moet ik gewoon werken maar na even overleg thuis kon 2e paasdag ook nog wel.... ik dacht aan gewoon een klein taartje voor bij haar thuis voor zo'n 8 personen, nou dat was zo gebeurd natuurlijk.... maar nee dochterlief dacht daar anders over, ze wilde het trakteren op school en het moest voor een kleine 25 personen zijn.... ok, dat werd dus snel nog even wat extra eieren en boter halen door mijn geliefde echtgenoot
de jonge dame had precies in gedachte hoe het moest worden... grote ronde taart en daar boven op een hartje. ik heb de grote taart bekleed en zij het hartje. roosjes, bloemetjes en pareltjes, ze heeft het helemaal zelf ontworpen en na 1 roosje voordoen deed ze het perfect na. ook het plaatsen van de bloemetjes en stipjes, alles heeft ze zelf bedacht. duidelijk een dame met inzicht! zo leuk om te zien! we hebben allebei een superleuke middag gehad. en wat een leuke gesprekken heb je dan met zo'n dame, dat is wel weer heel anders dan mijn mannelijke kanjers

Prachtige taart