Re: mega kitty-huis voor 200 pers
Wat een waaaaaanzinnig gaaf project en wat geweldig leuk om zoveel foto's te kijken. Ik heb het album om dia show gezet en genoten.
Diepe buiging vanuit Zoetermeer!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » mega kitty-huis voor 200 pers
Wat een waaaaaanzinnig gaaf project en wat geweldig leuk om zoveel foto's te kijken. Ik heb het album om dia show gezet en genoten.
Diepe buiging vanuit Zoetermeer!
Mijn mond valt open...... wauw
jee wat geweldig om zoiets te mogen maken
wat zulln jullie genoten hebben
helemaal top dames 
ja genoten wel totdat de klant de reiskosten niet wilde betalen....en we voor 5 euro van Eijsden naar geleen konden rijden. 
GIGANTISCH leuk. 
Minder leuk dan weer dat de klant dan puntje bij paaltje moeilijk gaat doen. 
Super!! Wat een project!
Wow, super gaaf!
Net ook even het fotoalbum bekeken, leuk om te zien hoe jullie dit gemaakt hebben! Het enige jammere vind ik dat er geen foto's van de (andere) zijkant en de achterkant zijn. Was wel benieuwd naar het schuine dak!
Wow, super gaaf!
Net ook even het fotoalbum bekeken, leuk om te zien hoe jullie dit gemaakt hebben! Het enige jammere vind ik dat er geen foto's van de (andere) zijkant en de achterkant zijn. Was wel benieuwd naar het schuine dak!
we hebben alleen foto's gemaakt van de voorkant.
Aan de zijkanten en achterkant zat eigenlijk niks..behalve aan de rechterkant het roze luifeltje. Dit is bij het echte huis ook zo. Althans zo hebben we het op de foto gezien...
Wat onzettend gaaf

Dames, leuk al die lieve reacties
Het was zeker ontzettend leuk om te doen en wat een lol hebben we gehad.
Die Ester kan zeker niet stil zitten, maar zelf was ik ook helemaal in de snel fase aangezien ik het graag af wilde hebben voordat ik de kids weer van school zou gaan halen. Voor herhaling vatbaar.
Nu Yvonne hoop ik dat je uitgerust bent en het nieuwe project beter berekend 
Wauuwww 
hahaha Do
leuk dat je even alles komt lezen
wat wil je bij je frietjes
???
echt heel gaaf! wat een teamwork!
knap kuntwerk denk dat ieder meisje wel droomt van zon taart!
hoe zwaar weegde die eigelijk? en waarmee was die gevuld
Sow, dit lijkt wel een "cake-boss" project zo groots!
Gaaf gedaan ladies!
wow prachtig en leuk dat jullie met anderen dit samen doen!
echt heel gaaf! wat een teamwork!
knap kuntwerk denk dat ieder meisje wel droomt van zon taart!
hoe zwaar weegde die eigelijk? en waarmee was die gevuld
de taart was gemaakt van biscuit de tuin is gevuld met chocoladecreme en het huis met bananencreme
ik heb geen idee hoeveel hij woog...
ik kon hem samen met barbara een aantal meter dragen en dan deden de handen/armen toch wel erg pijn..het hout was een cm dik en volgens de verkoper van de formido kon hier wel aardig wat op liggen voordat hij zou breken. De plaat zakte een heel klein beetje door toen we hem droegen.
Ik heb nogmaals de foto's bekeken en ik blijf versteld staan van de omvang van deze taart en hoe mooi die is. Ik ben benieuwd naar het volgende project van de cake diva's "oet Mestrich". 
Ik heb nogmaals de foto's bekeken en ik blijf versteld staan van de omvang van deze taart en hoe mooi die is. Ik ben benieuwd naar het volgende project van de cake diva's "oet Mestrich".
hoi stad-genoot bedankt voor je reactie!
Zelf zien we wel dingen die we anders hadden moeten doen.
Maar ja al doende leert men toch?
Jemig, wat een meeegaaa taart. Leuk dat jullie samen aan zulke projecten werken. Daar kan best een Nederlandse variant van Cakeboss van gemaakt worden
.
En 200 pers. op een kinderfeestje. Ze hebben het wel klein gehouden zeg
.
Prachtig!
Jemig, wat een meeegaaa taart. Leuk dat jullie samen aan zulke projecten werken. Daar kan best een Nederlandse variant van Cakeboss van gemaakt worden
.
En 200 pers. op een kinderfeestje. Ze hebben het wel klein gehouden zeg
.
ja een klein feestje maar haha
de taart werd misschien niet eens aangesneden...
het moest het pronkstuk van de avond worden.....
Wat een werk! Echt prachtig!!
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » mega kitty-huis voor 200 pers