Onderwerp: Fondant zelf kleuren of kant en klaar
wat doen jullie
kopen jullie fondant wat al op kleur is of kleuren jullie hetzelf?
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bekleden » Fondant zelf kleuren of kant en klaar
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
wat doen jullie
kopen jullie fondant wat al op kleur is of kleuren jullie hetzelf?
zwart en rood kun je beter kant en klaar kopen,de rest kun je goed zelf kleuren
Ik kleurde eerst alles zelf maar tegenwoordig koop ik ook wel heel veel voorgekleurd.
Zwart sowieso altijd al omdat dat lastig te kleuren is, evenals wit.
Maar nu kleur ik dus alleen nog zelf als ik een andere kleur wil dan in de winkel verkrijgbaar is. Lichter blauw of zo.
Zwart koop ik voorgekleurd, maar rood kleur ik nog altijd zelf, net als de rest van de kleuren.
Zwart is zwart, maar ik de andere kleuren (oke wit ook niet) kan je door zelf te kleuren toch spelen met de kleur. Lichter, donkerder, zachter, harder......
Ik denk dat het een beetje afhankelijk is van de hoeveelheid die je gebruikt. Als je heel veel fondant geruikt zou ik de gangbare kleuren voorgekleurd kopen. Als je net als ik niet zo heel veel fondant gebruikt zou ik zelf kleuren. Anders krijg je zoveel halfvolle /aangebroken pakjes fondant.
Ik denk dat het een beetje afhankelijk is van de hoeveelheid die je gebruikt. Als je heel veel fondant geruikt zou ik de gangbare kleuren voorgekleurd kopen. Als je net als ik niet zo heel veel fondant gebruikt zou ik zelf kleuren. Anders krijg je zoveel halfvolle /aangebroken pakjes fondant.
waar bekleed jij mee dan?
want ik probeer ook wel wat figuurtjes met marsepein alleen dat zakt gelijk in elkaar
Meeste voorgekleurd vooral de donkere kleuren
Altijd voorgekleurd!
Ik gebruik momenteel satin ice fondant. Kleur het meeste zelf. Rood en zwart koop ik altijd voorgekleurd. Ben er zelf ook nog niet helemaal uit welke fondant ik fijn vind. Satin ice smaakt redelijk, en hardt ook redelijk uit. Ik gebruikte voorheen altijd Balina paste to cover. Deze is helaas niet meer te koop in Nederland, dus ik ben ook nog een beetje zoekende.
Wat de kleuren betreft, met een aantal basiskleuren kom je al een heel eind. B.v. Rood en Geel is oranje. Blauw en geel is groen. rood en wit maakt roze enz.
Ik kleur alles zelf, behalve rood en zwart.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bekleden » Fondant zelf kleuren of kant en klaar