Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Angelina Ballerinataart met geschilderde dummy bovenop!!..
Pagina's 1
Wauw, knap gedaan!
Prachtig!!!
Prachtig !!!
Wat een leuke stapel en wat is je dummy gaaf beschilderd! 
prachtig hoor. mag ik vragen waar je workshop schilderen op een taart gedaan hebt?
Wat onzettend leuk!! Die geschilderde taart ziet er heel erg goed uit...heb je nog een close upje van de taart??
prachtig hoor. mag ik vragen waar je workshop schilderen op een taart gedaan hebt?
Bij Stefanie van Cupcake en taart in Assen......
Wat onzettend leuk!! Die geschilderde taart ziet er heel erg goed uit...heb je nog een close upje van de taart??
Close upje van de taart of van de dummy?? Van de taart is dit alles wat ik heb...De dummy heb ik nog in een andere topic staan ergens
Knap geschilderd, complimentje hoor! Overigens lijkt de onderste laag wat ingezakt, heb je de taart wel gestut?
Knap geschilderd, complimentje hoor! Overigens lijkt de onderste laag wat ingezakt, heb je de taart wel gestut?
Ik heb er maisprikkers in gedaan maar blijkbaar heb ik iets niet goed gedaan...heb nog veel te leren 
Ik heb er maisprikkers in gedaan maar blijkbaar heb ik iets niet goed gedaan...heb nog veel te leren 
wat leuk. Wat voor vullingi s het?
Ik had de bovenste gevuld met 2 lagen stroopwafelpudding van Mona met stukjes stroopwafel en de onderste met een laag citroenkwarktaart een laagje jam en nog een laag met aardbeienkwarktaartpudding van Mona.....Dus een laag zoet tegen een een fris....Ieder wat wils!!
Mooi beschilderd zeg!
Madame Gâteau schreef:Wat onzettend leuk!! Die geschilderde taart ziet er heel erg goed uit...heb je nog een close upje van de taart??
Close upje van de taart of van de dummy?? Van de taart is dit alles wat ik heb...De dummy heb ik nog in een andere topic staan ergens
Ik ga even zoeken 
prachtig 
Pagina's 1
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Angelina Ballerinataart met geschilderde dummy bovenop!!..