Onderwerp: Mijn eerste taartjes!
Dit zijn enkele foto's van mijn eerste taarten.
Dit is mijn officiële eerste taartje, gemaakt op een workshop. Daar heb ik de kriebels te pakken gekregen, wat leuk om te doen! De mensen bij wie ik de workshop heb gevolgd waren echt fantastisch!

Mijn tante is 80 jaar geworden en er was een verrassingsfeestje MET taart natuurlijk 

Eerste echte bestelling! Bert in het zwembad... Dit was de eerste keer dat ik met tappits werkte, wat een knoeiboel zeg! Nu lukt het al wat beter... Oefenen is de boodschap zeker?

Tweede bestelling, facebook doet wonderen om taartjes te tonen aan vrienden en familie! Een lentetaart (biscuit met citroenslagroom en frambozenslagroom) met bijhorende cupcakes (zelfde vulling als de taart). Ze had ook enkele chocoladecupcakes gevraagd met topping van banaan.

Mijn nagelstyliste vertelde ze dat ze net die dag jarig was en dat haar tweelingzoontjes binnen een maand 3 jaar zijn. Met mijn nieuwe nagels aan de slag gegaan om 2 minitaartjes te maken voor haar, eentje om haar verjaardag te vieren en eentje voor haar zoontjes!

Groetjes!!!