1

Onderwerp: Vrolijk Pasen op zijn Limburgs

vanwege de vulling:
Witte chocolade botercreme en abrikozenvlaaivulling met witte chocoladestukjes. De Limburgers onderons weten dat dit een beproefde combinatie is van de zogenaamde smurfenvlaai.  :P
http://a2.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/546559_200142290097803_100003061014975_309580_1993579098_n.jpg
Het taartje heb ik natuurlijk nagemaakt van de leukste taarten.
Ik had alleen geen goede kleur groen, alleen deze electric green.  :D
Iedereen nog een vrolijk (en voor onder de rivieren zalig) Pasen toegewenst.
Petra

Iedere dag is een cadeautje, geniet ervan telkens weer, ook al is de inhoud niet altijd wat je wenst.

2

Re: Vrolijk Pasen op zijn Limburgs

heel leuke taart :-), hoe heb je de sierrand gemaakt? gebruik je een speciaal uitstekers?

3

@ Fenny, de how to van deze taart staat bij de leukste tsarten shop onder ideeen (= de lente taart). Deze rand bestaat gewoon uit de daisy uitstekertjes met daarop een klein bolltje geel geplakt

Iedere dag is een cadeautje, geniet ervan telkens weer, ook al is de inhoud niet altijd wat je wenst.

4

Hij is leuk geworden ;)

5

Leuke taart!
Hoe heb je de zijkant gemaakt? Rolletjes fondant ertegen aan geplakt?

6

shallY schreef:

Leuke taart!
Hoe heb je de zijkant gemaakt? Rolletjes fondant ertegen aan geplakt?

De how to (zie lentetaart bij de ideeen van de webshop) geeft aan rolletjes te maken. Ik kan dat niet zo goed, dus ik heb de halve maan van de sugarcraftgun gebruikt.

7

Ok bedankt!!

8 Laatst bewerkt door fenny (08-04-2012 19:46)

Peca schreef:

@ Fenny, de how to van deze taart staat bij de leukste tsarten shop onder ideeen (= de lente taart). Deze rand bestaat gewoon uit de daisy uitstekertjes met daarop een klein bolltje geel geplakt

Ik heb net gekeken, bedankt voor de tip. :thumb:
Ik kijk wel eens naar de webshop maar nooit naar Ideeen. :o

9

Wat een leuke vrolijke taart! En de tip over ideeen bij de webshop is ook een goede. Daar ga ik ook eens kijken

Life takes you to unexpected places, love brings you home

Hele leuke taart en de vulling klinkt heerlijk!

11

hij is mooi geworden :Y 
ik heb hem ook gemaakt voor pasen
denk dat ik hemmorgen nog even plaats

12

Dank jullie wel voor jullie reacties.
Ik ben nog niet zo lang bezig, dus ik vind zo'n complete how-to-taart wel fijn. En de fondant bij deze taart was makkelijk, alleen een kwestie van veel geduld.  :lol:
Het gewoon strak bekleden, lukt nog niet zo goed als ik zou willen, dus dit idee ga ik voor "eigen" creaties vaker gebruiken.
Groetjes Petra