1

Onderwerp: Happy Easter Parade!

Afgelopen week druk geweest met een lading Paas bestellingen die ik vandaag allemaal de deur uit heb gedaan..

Wat een werk..

De Paas-cake-eieren (in totaal 80 stuks gemaakt):

http://a6.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/319889_337024803020985_293454017378064_962849_1770728728_n.jpg

http://a1.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/551499_337024863020979_293454017378064_962850_399658507_n.jpg

De cupcakes (in totaal 60 stuks gemaakt):
http://a8.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/549863_338902089499923_293454017378064_967861_1909068912_n.jpg

http://a6.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/528607_338902252833240_293454017378064_967862_828707534_n.jpg

Voor de eieren heb ik cupcake beslag gemaakt, op smaak gebracht met citroen en wat sour cream er door zodat het niet zo droog is.

De cupcakes zijn aardbei-kiwi met een limoen-botercreme topping en marsepein eitjes.. Drama, want ik was mijn goede spuitmondje kwijt, dus alle grassprietjes 1 voor 1 gespoten.. (wel goed voor de armspieren  :lol: )

Bedankt voor het kijken en de reacties!

Grtz
Roos

2

Re: Happy Easter Parade!

:s  1 voor 1 keer 60 keer 438?? pffff

ze zijn allebei hartstikke leuk :thumb: , maar wat een werk zeg; petje af hoor :Y

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

3

Hahhaa.. Ja.. Te erg.. Je snapt waarschijnlijk wel hoe mijn arm en hand zich nu voelen ;)

Maar eigenlijk waren de eieren meer werk.. 80 eieren heel voorzichtig open werken.. Wassen.. Kleuren.. etc etc..  :x

4

:s kan me d'r van alles bij voorstellen :Y

:think: heb je nou niet heel veel ei over eigenlijk? Wat doe je daar mee? Onze hond is altijd errug blij wanneer ie een dooier krijgt die ik over heb, maar zoveel lijkt me niet goed :nooo

5

Ik heb sowieso de inhoud van de eieren gebruikt voor de cupcakes.. En we hebben hier 2 dagen lang veel ei gegeten.. Hahahhaa..

Heb ook nog wat lekkere dingen gebakken voor de familie voor morgen.. En uiteindelijk nog steeds heel wat ei over ja..

Helaas geen hond om het aan te voeren.. En om het nou aan de konijnen te geven...  :rolleyes:   :9

6

:lol:  :lol:
:nooo

7

Leuk! Wat een werk zeg.   :D

Believe, Feel, Love, Be, Create, Inspire..
Facebook

8

Wat een werk zeg maar wel een heel gaaf resultaat.
Misschien een beetje blond van mij maar ik snap niet echt hoe je de cake eieren gemaakt hebt. Zou je me dat kunnen uitleggen?

Shower the people you love with love - James Taylor and me ;-)

CocoRosie schreef:

Ik heb sowieso de inhoud van de eieren gebruikt voor de cupcakes.. En we hebben hier 2 dagen lang veel ei gegeten.. Hahahhaa..

Heb ook nog wat lekkere dingen gebakken voor de familie voor morgen.. En uiteindelijk nog steeds heel wat ei over ja..

Helaas geen hond om het aan te voeren.. En om het nou aan de konijnen te geven...  :rolleyes:   :9

Kan je nu met pasen dan nog wel een ei zien.

Wat ik me eigenlijk af vraag kan je eieren invriezen. Ik heb ook de cake in eieren gemaakt en dus veel ei over. Alleen is dat hier weg gegooid wan kon ze op dat moment niet gebruiken.

10

@ Sandra, ik stuur je wel even een berichtje :)

@ Saskia..: In principe kun je eieren niet goed invriezen, zowel rauwe als ongekookte eieren niet, dat wil zeggen niet als gewoon ei in de schaal. Wel kun je eieren loskloppen en in een goed afgesloten diepvriesdoos in de diepvries (maximaal drie maanden) bewaren. Ditzelfde geldt voor losgeklopte eierdooiers. Eiwit is wat langer houdbaar, maar bewaar het niet langer dan een maand of 5 in de diepvries.

11

CocoRosie schreef:

@ Sandra, ik stuur je wel even een berichtje :)

Inmiddels ontvangen, super bedankt!

Shower the people you love with love - James Taylor and me ;-)

12

Graag gedaan!

Mocht iemand nog het uitgewerkte receptuur en de werkwijze willen.. Stuur maar een berichtje!

:)

ik wil wel  O-)

When we lose the right to be different, We lose the privilege to be free- Nelson Mandela
https://www.facebook.com/PennysHobby

14

ooh ik zou ook wel willen aub, alvast heel erg bedankt!

"Beauty is in the eye of the beholder"
                            Lieve groetjes, Miranda (Mirzan)

15

WOEHAAAAAAAA.
Dit is echt fan-tas-tisch!
Alles klopt gewoon, ook met de decoraties enzo!
Krijg er de lentekriebels van hihi.
Heel erg leuk/mooi gedaan!  :Y

16

ben ook heel benieuwed naar je werkwijze van de cakeeieren :think: ??????

17

help
op hoeveel graden zet je het???
ik heb een hetelucht
gewoon 180 graden????
want 350 graden is wel heeeel erg hoog voor mijn magnetron whahaha

18

180 graden!

Ik mail iedereen later even, nu nog visite ;)

19

dankje :D
dan gaan ze nu de oven in

whaha druk aan het bakken voor morgen :lol:

20

hoi hoi,

graag zou ik ook het recept willen hebben voor de eieren, pasen is dan wel voorbij maar ja dan voor volgend jaar dan maar.

alvast bedankt. ;)

Leuk die eieren :) Ben er helemaal weg van!

Dream like you live forever,
Live like you die tomorrow.

:thumb: dat ziet er super uit zeg!

I never met a calorie I didn't like....

23

Volgens mij heb ik nu iedereen gemaild!

Zo niet geef een een gil :)

24

Leuk, knap gedaan!