Onderwerp: Na de sweet pink, nu "sweet" green
Jop wilde een tractor-taart...en het liefst een John Deere...tsja, hoe gaan we dat fixen????? Dit is het resultaat:

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Na de sweet pink, nu "sweet" green
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Jop wilde een tractor-taart...en het liefst een John Deere...tsja, hoe gaan we dat fixen????? Dit is het resultaat:

En wat voor een resultaat! Wauw, mooi!
Wat is dat jou goed gelukt... , leuk gedaan die tractor!!! 
Ja, die tractor moest ook nog van John Deere zijn...Ik heb de tractor gemaakt van fondant, maar moet toch eens gaan onderzoeken of dit soort "kunstjes" niet beter van piepschuim te maken zijn. Het kost je op deze manier erg veel fondant en daarbij wordt het wel een erg zwaar tractortje. Heb hem aan de onderkant moeten stiutten omdat de wielen het gewicht niet hielden! Maar goed, hij is net opgehaald en mamma was erg blij met de taart!Nu Jop morgen nog!
Heeel goed gelukt lijkt me!
Leuk!
Wat een leuke taart!
Misschien een tip voor je tractor:
Ik heb een keer een auto bovenop een taart gemaakt en ik heb toen de body van bisquit gemaakt. Wat lagen op elkaar en dan in de goede vorm gesneden. Dat scheelt ook al wat fondant;)
Hoop dat je er wat aan hebt!
Heel leuk!
Wat ook lekker is en makkelijk de tractor van rice krispies
Je kan de onderdelen al van te voren kneden in de vorm en dan laten afkoelen. Ik heb er een eens een konijn en een auto can gemaakt, kids zijn er dol op!! En is makkelijk bij te snijden.
Grtjs
waw erg mooi gedaan!
wat een mooie john deere 
@ sucre-sale: kun je die rice-krispies kopen of moet je doe zelf maken? Zal vast een recept op het fourm staan?
Ik ga een zoeken, thanks!
erg leuk geworden hoor . . . 
enne ik heb voor hetzelfde gestaan . . . m'n kids wilden ook tractor taarten 
Tsja, Anita, en als je er dan eenmaal aan bezig bent en het lukt niet zoals je dat wil is de eerste gedachte wel "nooit meer". Maar goed, gezien het resultaat misschien toch wel weer eens voor herhaling vatbaar
!
Die kan je makkelijk zelf maken. Bij
Zoekfunctie kan je het recept vinden. You're welcome :-)
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Na de sweet pink, nu "sweet" green