1

Onderwerp: 1ste stapeltaart fb please

me aller eerste stapeltaart gestut met kitkat
bbroom aardbeivlaaivulling weer bbroom met kersenvulling en topper gevuld met bbroom een aardbei

het ging niet vlekkeloos want de rode voorgekleurde marsepein die ik jad ingeslagen brak onder me vingers vandaan ...was amper mee te werken en als ik het dik of dun uitrolde scheurde et zo weer bij het oppakken ervan
het smaaktde ook veel minder zoet als marsepein dus zou het fondant geweest zijn? zal het in de shop waar ik het heb gekocht nog even na vragen wat een rot marsepein idd geval om mee te werken

me eerste boerseersel ever dus was ook benieuwd of dat ging lukken en of hello litty wel echt op hello kitty zal lijken
ben benieuwd naar jullie meningen

http://www.freebits.nl/images/750hkk.jpg

2

Re: 1ste stapeltaart fb please

Heel mooi, niets te zien van het marsepein drama!

3

Ik vind hem erg mooi hoor.
Enige puntje van feedback zou misschien zijn dat de middelste taart iets kleiner had mogen zijn.
Het boltaartjes lijkt door de grote van de middelste in verhouding heel klein.
Zelf hou ik er altijd rekening mee dat tussen de lagen hetzelfde aantal cm's zit.
Bijvoorbeeld 10-15-20 of 12,5-17,5-22,5.

Blijf vooral door gaan met stapeltaartjes maken.
Zelf vind ik het er altijd zo leuk uit zien en je hebt een beetje meer om lekker te versieren.

Wil je meer taartjes van mij zien? Kijk dan op: www.dezoetedromenfabriek.nl

4

dank voor je fb dat klopt heb nu een 26 cm en een 20 cm gedaan maar had beter een 15 cm moeten doen

bol taartje is doordat het een 2 laagse taart eigelijk moest worden met een meptaartje maar ze roeg of ik het meptaartje er bovenop kon doen zodat ij toch een beetje 3 laags was...maar de verhouding is idd groot

bedankt voor de tip en ik ga zeker door met oefenen!

5

ik vind hem leuk!!

6 Laatst bewerkt door Maxii (09-04-2012 09:52)

edit : dubbel leuk dus hihi